افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی کردستان/ تمرکز بر دامداری، کشاورزی و گردشگری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان گفت: با توجه به شرایط منطقه کردستان که ویژگی‌های اصلی‌ آن شامل کشاورزی، دامداری و گردشگری است در راستای درآمد غیرشهریه‌ای بیشتر بر این موضوعات متمرکز شدیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن پیشوایی‌علوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کردستان، درباره دستور کارها و مصوبات شانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد:‌ محور اصلی جلسه هیئت امنا بودجه سال ۹۹-۹۸ این دانشگاه بود و درباره موضوع بودجه بر دو موضوع بیشتر از سایر موضوعات متمرکز شدیم که یکی از آنها درآمدهای غیرشهریه‌ای بود.

وی افزود: با توجه به شرایط منطقه کردستان که ویژگی‌های اصلی‌ آن شامل کشاورزی، دامداری و گردشگری است در راستای درآمد غیرشهریه‌ای بیشتر بر این موضوعات متمرکز شدیم و رویکردها و بندهای مختلف آنها را که می‌توانند بر درآمد غیرشهریه‌ای تأثیر مثبت داشته باشند، بررسی کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان گفت: بر روی تک‌تک موارد موضوع درآمد غیرشهریه‌ای بحث و برای هر بندی از بندهای بودجه‌نامه مبلغی تعیین شد که دانشگاه باید حتماً آن مبلغ را به‌عنوان درآمد غیرشهریه‌ای تأمین کند. این موضوعات در جلسه به شور گذاشته و روی آنها بحث و گفتگو شد.

پیشوایی‌علوی با بیان اینکه اجاره ساختمان‌های بلااستفاده دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه هیئت امنا، منطقه‌ای و مسائل اداری بود، عنوان کرد که این مورد با توجه به افزایش دانشجو در چند رشته منتفی شد.

وی با بیان این مطلب که در مورد دستاوردهای بخش کشاورزی و دامداری نیز در این جلسه بحث و گفتگو شد،‌ افزود: موضوع دیگر راجع به چارت سازمانی بود که با توجه به مصوبه سازمان مرکزی هر استان با توجه به نیروهایی که دارد در بخش کارمندی و هیئت علمی خودش چارت را تعریف و تعدیل کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد:‌ موضوع نیروهای مازاد هیئت علمی و کارکنان هم در این جلسه مطرح شد که سازوکارش را تا حدودی تعریف کردیم.

منبع: آنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1024455

وب گردی

وب گردی