مدیرعامل صندوق بازنشستگی برکنار شد

سید میعاد صالحی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری که از سوی نهادهای رسمی فاقد صلاحیت لازم و ریاستش بر این مسند غیرقانونی عنوان شده بود از سوی وزیر کار برکنار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، پس از واکنش‌ها و اظهارات نمایندگان مجلس مبنی بر حضور غیرقانونی سید میعاد صالحی بر مسند ریاست صندوق بازنشستگی کشوری و تایید این موضوع از سوی سه نهاد رسمی کشور شامل دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان اداری و استخدامی کشور و همزمان با نزدیک شدن به مهلت نهایی نمایندگان مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تغییر مدیر این بنگاه اقتصادی مهم کشور بالاخره امروز صالحی از ریاست صندوق بازنشستگی کشوری برکنار شد.

گفتنی است که پیش از این رئیس جمهوری برای انتصاب میعاد صالحی به‌عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، به وزیر رفاه تذکر داده بود و در این تذکر فرد منتصب به این بنگاه اقتصادی را «فاقد صلاحیت لازم» خوانده و گفته بود که جوانگرایی مدنظر دولت تدبیر و امید باید همراه با شایسته سالاری باشد.

در پی این حواشی صبح امروز نعمت الله ایزدی رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی به صورت موقت از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان سرپرست جدید صندوق بازنشستگی کشوری معرفی شد. او متولد سال 1336 در اصفهان است که می‌توان از جمله سوابق کاری او به مشاور وزیر امور خارجه، سفیر ایران در عمان، دستیار معاونت اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه، مدیر کل آسیای شرقی و اقیانوسیه وزارت امور خارجه و رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024522

وب گردی

وب گردی