نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش‌بنیان و مردم  برگزار می‌شود

نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش‌بنیان و مردم با هدف معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور، نهادینه‌سازی گفتمان فناوری‌های دانش‌بنیان و افزایش سهم خدمات فرهنگی در اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دبیرخانه پویش ملی فناوری‌های دانش‌بنیان و مردم با هدف معرفی شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور، ایجاد هویت ایرانی اسلامی، نهادینه‌سازی گفتمان فناوری‌های دانش‌بنیان، افزایش سهم خدمات فرهنگی در اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد ارتباط دو طرفه با شهروندان، دانش‌آموختگان، فناوران و کارآفرینان این حوزه نمایشگاه فناوری‌های دانش‌بنیان و مردم را برگزار می‌کند.

مؤسسه خانه فرهیختگان علم و فرهنگ نخستین مؤسسه فعال در ترویج و توسعه فرهنگ اقتصاد دانش‌بنیان در سطح مختلف است. یکی از ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغاتی و اقتصادی این نمایشگاه راه‌اندازی پویش ملی فناوری‌های دانش‌بنیان و مردم میان برگزارکنندگان، حامیان مادی و معنوی، بازدیدکنندگان و عموم مردم است.

نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش‌بنیان و مردم از بیست و پنجم تا بیست و هشتم شهریور سال جاری در گذرگاه بلوار کشاورز تهران برگزار می‌شود و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.kbtp.ir مراجعه کنند.

مؤسسه خانه فرهیختگان علم و فرهنگ یکی از سازمان‌های فعال در حوزه فناوری‌های راهبردی و اقتصاد دانش‌بنیان در راستایی اجرایی شدن سیاست‌های مقام معظم رهبری در حوزه علم، فناوری و اقتصاد مقاومتی، و پیگیری موضوع فرهنگ، علم و فناوری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

هدف خانه فرهیختگان علم و فرهنگ از برگزاری این نمایشگاه ترویج فناوری‌های راهبردی در جامعه است تا تجاری‌سازی محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان آسان‌تر شود.

منبع: آنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1024531

وب گردی

وب گردی