نشست مسئولان حوزه‌های منتخب بسیج دانشجویی سراسر کشور برگزار می‌شود

نشست دو روزه مسئولان حوزه‌های منتخب بسیج دانشجویی سراسر کشور هفتم و هشتم شهریورماه در اردوگاه سیدالشهدا (ع) آبعلی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست دو روزه مسئولان حوزه‌های منتخب بسیج دانشجویی سراسر کشور هفتم و هشتم شهریورماه در اردوگاه سیدالشهدا (ع) آبعلی برگزار می‌شود.

این نشست با عنوان میعاد و در امتداد نشست‌های سالانه مسئولین حوزه‌های اصلی بسیج دانشجویی در راستای تبیین دکترین جنگ نرم جمهوری اسلامی است که تحت عنوان طرح اعتلای بسیج دانشجویی برای حل مسائل جامعه و سوق دادن فعالیت‌ها به سمت «هسته‌های مسئله‌محور خودجوش» در زمینه علمی، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری و اقدام میدانی، طراحی شده برگزار خواهد شد.

این نشست با محوریت دکترین جنگ نرم بسیج دانشجویی، دانشگاه‌های اصلی هر استان را مخاطب خود قرار داده و با استفاده از ابزارهای کارگاهی، هم‌اندیشی و هم‌فکری، زمینه طراحی نقشه راه فعالیت هر دانشگاه را مطابق گام دوم انقلاب اسلامی در قالب کارخواست‌های مدون و یکسان فراهم نموده است و در این راستا از حضور دبیران اعتلای هر استان به عنوان مربی کارگروه‌های استانی بهره جسته است.

لازم به ذکر است با توجه به رویکرد طرح اعتلا به جایگاه ویژه و خاص خواهران در تأثیرگذاری‌های اجتماعی، نشست خواهران به صورت مستقل از نشست برادران و با طراحی مستقل متناسب با شرایط و اقتضائات خاص ایشان برگزار خواهد شد.

بر همین اساس نشست خواهران، 26 و 27 مردادماه و نشست برادران، 7 و 8 شهریور ماه در اردوگاه آبعلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024536

وب گردی

وب گردی