فریبا: بازیکنان استقلال عصبی و سنگین بودند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:بازیکنان استقلال در دیدار با پیکان سنگین بودند و انگار یک وزنه به پای آنها وصل شده بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز ، بهتاش فریبا که روز گذشته در ورزشگاه پیکان شهر تهران دیدار تیم های استقلال و پیکان را از نزدیک تماشا کرده بود در خصوص ارزیابی اش از این مسابقه دوستانه گفت: استراماچونی یک ترکیب کاملا جوان را برای این مسابقه انتخاب کرده بود. به جز مسعود ریگی و آرش رضاوند تقریباً همه بازیکنان جوان بودند.

وی افزود: بازی خیلی خوبی انجام نشد و به نظرم پیکان خیلی خوب پرس می کرد. شاگردان فرکی خوب جمع می شدند و همین موضوع کار را برای استقلال سخت و این تیم را گرفتار کرده بود. بازیکنان استقلال در نیمه اول بسیار سنگین بودند و انگار یک وزنه به پای آنها وصل شده بود. در نیمه اول آنها یک گل دریافت کردند اگرچه در نیمه دوم استقلال تغییراتی در ترکیب ایجاد کرد و حضور تبریزی در ترکیب تیم باعث هجومی شدن تیم شد. در نیمه دوم استقلال 6-7 موقعیت کسب کرد که از آن‌ها استفاده نکرد و در نهایت روی یک ضد حمله گل دوم را دریافت کرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آبی‌پوشان اولین بازی جدی و تدارکاتی را واگذار کردند گفت: یکی از دلایل مهم این موضوع شروع نشدن لیگ برتر است. وقتی تیم ها بلاتکلیف هستند شرایط هم اینگونه می‌شود و انگیزه از بین می‌رود. من با حسین فرکی هم صحبت کردم که او گلایه داشت و می گفت انگیزه تیم ما از شروع شدن مسابقات پایین آمده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر اتفاقات رخ داده طی روزهای گذشته در استراماچونی بی‌انگیزگی دیده است گفت: من از جایگاه وی‌آی‌پی بازی را تماشا می‌کردم و از استراماچونی حرکت خاصی ندیدم. او اصلاً لب خط نیامد و از بالا دیدم در ابتدای بازی مشغول صحبت با بازیکنان است اما چیزی متوجه نشدم.

فریبا ضمن انتقاد از بازی خشن برخی از بازیکنان گفت: این دیدار استقلال و بادران را هم از نزدیک تماشا کردم و تعجب می‌کنم که چرا بازیکنان جوان استقلال اینقدر عصبی هستند. یادم است در آن بازی علی دشتی در پانزده دقیقه اول دو بار باید از داور کارت قرمز می‌گرفت، البته در آن مسابقه داوران اهمیت ندادند، دیروز هم در دقیقه ۴۰ دشتی عصبی نشان داد و اخراج شد اما واقعا دلیلش را نمی دانم.

وی در خصوص اینکه آیا در ماجرای استراماچونی را به باشگاه میدهد یا مربی گفت تا جایی که من می دانم قرارداد سرمربی استقلال هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده است و مسئولان باشگاه باید حواس‌شان به این موضوع باشد.. من فقط از مسئولان باشگاه می‌ خواهم که وقتی یک مربی خوب آورده‌اند اسباب را هم برای او فراهم کنند. او سرمربی آرامی است ولی باید اسباب برایش فراهم شود و اگر ابزار او فراهم نباشد طبیعتاً ممکن است واکنش نشان بدهد. نمی‌دانم بازیکن خارجی که قرار بود به تهران بیاید چه اتفاقی برایش رخ داده اما انجام این کارها در حیطه وظایف سرمربی نیست و باشگاه باید مقدمات حضور بازیکنان را برای در اختیار قرار دادن به تیم انجام بدهد.

فارس

کد خبر: 1024605

وب گردی

وب گردی