بودجه تامین تجهیزات مرزبانی هنوز کامل محقق نشده است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: بخشی از اعتباراتی که قرار بود برای الکترونیک سازی مرزها به ناجا داده شود، از سوی دولت محقق شده اما بخش بیشتر آن هنوز محقق نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا بودجه تامین تجهیزات مرزبانی به منظور حفاظت الکترونیکی مرزهای شرقی از سوی دولت محقق شده یا خیر گفت: ما از طریق ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت دفاع تفاهمنامه‌ای را برای تکمیل تجهیزات نیروی انتظامی امضا کردیم.

وی افزود: وزیر دفاع هم قول دادند تا پایان سال بخشی از نیازمندی های ما را تامین کنند البته به شرط اینکه بودجه مورد نظر را دولت به وزارت دفاع بدهد.

فرمانده ناجا در تشریح چگونگی پرداخت بودجه از سوی دولت به نیروی های نظامی و انتظامی گفت: سهم دفاعی نیروی انتظامی و نیروهای مسلح همگی به وزارت دفاع داده می شود و وزارت دفاع بین بخش هایی که نیاز است این بودجه را تقسیم می کند.

سردار اشتری گفت: بخشی از اعتباراتی که نیروی انتظامی برای الکترونیکی شدن مرزها و تجهیزاتی برای ایمنی بیشتر مرزها نیاز داشته وصول شد که با آن توانستیم یکسری تجهیزات مثل شناور که در مرز لازم داشتیم را تهیه کنیم ولی سهم بیشتر اعتبارات همچنان محقق نشده است.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1024612

وب گردی

وب گردی