آغاز به کار دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو در یزد

دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو-ایران با حضور جمعی از مسوولان در یزد رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به روابط عمومی کمیسیون ملی یونسکو-ایران، مراسم اهدای احکام دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو در یزد با حضور استاندار این شهر، شهردار، رییس شورای شهر و مدیران استانی در یزد برگزار و احکام اعضای شورای راهبردی و شورای سیاستگذاری این دفتر توسط دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران و استاندار یزد اهدا شد.

محمدعلی طالبی استاندار یزد در این دیدار با ابراز خرسندی از اینکه برای نخستین بار دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو-ایران در یزد تشکیل می شود ابراز خرسندی کرد و گفت: از همه ظرفیت های استان یزد برای بیشترین بهره وری برای استان استفاده می کنیم.

حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو-ایران نیز در این مراسم از همه مسئولان و مدیران و نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر یزد درخواست کرد با تمام توان قدم به عرصه بگذارند و با کمیسیون ملی یونسکو-ایران همراهی کنند تا بیشترین بهره وری برای استان یزد به بهانه ایجاد دفتر استانی یونسکو که برای نخستین بارتاسیس می شود بدست آید.

جمال الدین عزیزی بندرآبادی شهردار یزد نیز از حسن نظر کمیسیون ملی یونسکو-ایران، برای ایجاد فضای همکاری های بین الملل و اندیشه جهانی سازی ظرفیت های بومی و محلی یزد تقدیر کرد و گفت: با تمام توان برای استفاده از ظرفیت های کمیسیون ملی یونسکو-ایران، بسیج خواهیم شد.

وی یادآور شد: با تاسیس دفتر استانی یونسکو در یزد، سایر دفاتر نیز از این مهم بهره مند خواهند شد.

کد خبر: 1024725

وب گردی

وب گردی