چقدر جاده چقدر چشم/ اشعار ۱۴۰ شاعر آیینی درباره «امام زمان (عج)

مجموعه شعر آیینی «چقدر جاده... چقدر چشم...» دربرگیرنده اشعار ۱۴۰ شاعر آیینی درباره امام زمان (عج) به کوشش شیرینعلی گل‌مرادی است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، «چقدر جاده... چقدر چشم...» عنوان مجموعه شعری است که در آن اشعار ۱۴۰ شاعر جوان و پیشکسوت با موضوع امام زمان (عج) توسط شیرین گل مرادی گردآوری شده و توسط انتشارات سوره مهر وارد بازار نشر شده است.

شیرینعلی گل‌مرادی درباره تولید این کتاب پیش‌تر گفته بود: نزدیک به هفت سال برای گردآوری این مجموعه شعر زحمت کشیده‌ام که حاصل کار، جمع‌آوری شعر‌های ۱۴۰ شاعر است. در این مجموعه سعی شده تلفیقی از آثار شاعران جوان و پیشکسوت کنار هم آورده شود تا خواننده با نسل‌های مختلف شاعران انتظار آشنا شود. البته باید اذعان داشت که اشعار شاعران جوان در این کتاب بیشتر است.
وی افزود: درباره قالب این اشعار در این کتاب باید بگویم موضوعی که برایم اهمیت داشت، کیفیت شعر‌ها بود، لذا از هر دو گروه شاعران کلاسیک‌سرا و نیمایی آثاری در این مجموعه دیده می‌شو‌د. شناساندن جلوه‌های ادبی مسئله انتظار و همچنین معرفی شاعران فعال و مستعد درعرصه مهدویت از اهدافی است که در نظر داشته‌ام.

گفتنی است در این مجموعه شعری، اشعاری از شاعران پیشکسوت همچون مرحوم قیصر امین‌پور، طاهره صفارزاده و علی موسوی گرمارودی نیز گنجانده شده است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1024745

وب گردی

وب گردی