فضای مدیریتی کشور نیازمند حضور جوانان مومن و انقلابی است/باید به مشکلات جامعه دانشجویی توجه شود

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در پیامی به مسئولان کشور گفت: مسئولان میدان را برای حضور جوانان نخبه و با استعداد که به دنبال کار جهادی و مخلصانه هستند، باز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی صبح امروز در پیامی خطاب به شرکت‌کنندگان بیست و دومین کنگره سراسری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که به‌ میزبانی دانشگاه فرهنگیان مشهد در حال برگزاری است، گفت: از موانع پیش رو نهراسید و در مواجهه با مشکلات قوی باشید.

در ابتدای این پیام آمده است: دانشجویان و جوانان عزیز مملکت اسلامی در طول دهه‌های گذشته و حوادث مختلف پیشگام جریان‌ها و اتفاقات مختلف بوده است. امروزه فضای مدیریتی مملکت ما نیازمند به حضور بیش‌ازپیش جوانان مؤمن و انقلابی و خوش‌فکر و با اراده است که باید با عزم و اراده خود جوانان زمینه حضور آنان فراهم گردد.

در ادامه این پیام عنوان‌ شده است: جوانان عزیز و مؤمن، باید دانست که در راه رسیدن به سعادت دنیایی و اخروی و تحقق آرمان‌های اسلامی و انقلابی سنگلاخ‌ها و سختی‌های متعددی وجود دارد که فقط با فکر روشن و عزم راسخ و شجاعت و اخلاص و توکل به پروردگار می‌توانید آنها را پشت سر بگذارید لذا از موانع پیش رو نهراسید و در مواجهه با مشکلات قوی باشید. مراقب باشید که هواهای نفسانی شما را از هدف والایتان دور نکند و اهداف و ارزش‌های اسلام و انقلاب و آرمانه‌ای امام امت و مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید را مدنظر خود قرار دهید.

در بخش پایانی این پیام آمده است: توصیه این‌جانب به مسئولین نیز این است که میدان را برای حضور جوانان نخبه و خوش استعداد که ایمان و اعتقاد به هدف الهی و انقلابی دارند و به دنبال کار جهادی و مخلصانه هستند، باز گذاشته شود و توجه به این قشر محترم بیش از گذشته بوده و دردها و مشکلات جامعه دانشجویی مدنظر مسئولین قرارگرفته و به سخنان و دغدغه‌های آنان بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024765

وب گردی

وب گردی