ثانیه شماری برای آغاز یک اتفاق بزرگ دانش آموزی

معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه از برگزاری دوره پایانی برگزیدگان جشنواره رسانش در دانشگاه صدا و سیما خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی جانباز با اعلام این خبر گفت: افتتاحیه نخستین جشنواره ملی رسانش شنبه 26 مرداد به طور همزمان در شبکه افق و روزنامه اطلاعات برگزار خواهد شد که فضه سادات حسینی بعنوان مهمان ویژه بخش دختران و محمدحسین بدری مهمان ویژه بخش پسران خواهد بود.
جانباز از برگزاری دوره ها و کارگاه های مختلف در این دوره فشرده خبر داد و در تشریح این برنامه گفت: میزبان این جشنواره دانشگاه صدا و سیما است و علاوه بر رقابت فشرده و دو روزه دانش آموزان در تولید رسانه ای، بازدید از فضاهای تولیدات نظیر استودیو کروماکی، کارگاه طراحی، آرشیو دانشگاه، استودیوهای برنامه سازی در حوزه صدا و تصویر از جمله برنامه های این دوره است. ضمن اینکه کارگاه های آموزشی، کارگاه خلاقیت و سوژه یابی، کارگاه کسب و کارهای رسانه ای، کارگاه های تکنیکی و تخصصی، روزنامه نگاری، صفحه آرایی، عکاسی، تدوین و فیلمنامه و هم چنین نقد و بررسی مستند «متولد اورشلیم»، نیز با حضور چهره های متخصص علمی و رسانه ای برای جمع برگزیدگان حاضر در جشنواره رسانش برگزار خواهد شد.
هم چنین معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه درباره اختتامیه جشنواره نیز گفت: اختتامیه جشنواره ملی رسانش روز دوشنبه 28 مرداد در تماشاخانه هنر حوزه هنری با حضور چهره های سرشناس فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد که اطلاعات تکمیلی آن را تقدیم رسانه ها خواهیم کرد.
گفتنی است؛ نخستین دوره جشنواره ملی تولیدات رسانه ای دانش آموزی(رسانش) با مشارکت بیش از 4000 تن از دانش آموزان کشور برگزار شد که دوره 3 روزه اختتامیه آن در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024780

وب گردی

وب گردی