افزایش جدید قیمت Office 365

مایکروسافت قیمت بسته خانگی Office 365 را افزایش داد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، آفیس ۳۶۵ (به انگلیسی Office 365) نام برندی است که مایکروسافت آن را برای سرویس اشتراک گروهی از نرم‌افزارها و خدمات استفاده می‌کند. برای مصرف‌کنندگان خانگی، آفیس ۳۶۵ امکان استفاده از مایکروسافت آفیس بر روی ویندوز و او اس ۱۰ و همچنین فضای ذخیره‌سازی بر روی سرویس ابری وان‌درایو به همراه ۶۰ دقیقه تماس اسکایپ در ماه را می‌دهد اما امروز قیمت استفاده از خدمات Office 365 را افزایش داد.

مایکروسافت گزینه ها و بسته های مختلفی را در بستر آفیس ۳۶۵ ارائه می دهد. شعار مایکروسافت در ارائه خدمات آفیس ۳۶۵ «یک راه حل واحد در تمام دستگاه های شما» است.

با افزایش قیمت جدید امروز ، قیمت مجموعه خانگی « Office 365 Home » مایکروسافت از 85.90 دلار به 97.4 دلار افزایش یافته است. این پکیج که در کل برای 6 نفر قابل استفاده است شامل نسخه های برتر برنامه های Office مانند Word ، Excel ، PowerPoint ، Outlook ، Publisher و Access و همچنین OneDrive و Skype می باشد.

آبونمان بسته خانگی که پرکاربردترین بسته آفیس است، قبلاً ماهانه 7 دلار بود. آفیس 365 علاوه بر بسته خانگی دارای بسته های تجاری و دانشجوئی نیز است. تاکنون مایکروسافت قیمت اشتراک این بسته ها را افزایش نداده است با این حال ، بسته های دیگر نیز ممکن است به زودی با افزایش قیمت جدید روبرو شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024815

وب گردی

وب گردی