همایش رایگان انتخاب رشته آزمون سراسری در واحد اصفهان برگزار شد

همایش رایگان انتخاب رشته آزمون سراسری با استقبال گسترده داوطلبان، در تالار بین المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اصفهان، همایش رایگان انتخاب رشته آزمون سراسری با استقبال گسترده داوطلبان، در تالار بین المللی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

در این همایش که همراه با حضور تعدادی از خانواده داوطلبان، برگزار شد، در ابتدا فیلم کوتاهی از توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان و استان اصفهان نمایش داده شد.

در ادامه با حضور مشاور تحصیلی دانشگاه ضمن ارائه توضیحاتی کامل درباره انتخاب رشته، در قالب پرسش و پاسخ، به مدت 4 ساعت، سوالات داوطلبان مورد تحلیل و پاسخ قرار گرفت.

عمده سوالات داوطلبان در این همایش، درباره نحوه انتخاب رشته در دانشگاه های دولتی، کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، شرایط قبولی در رشته های پزشکی و نحوه انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بود.

در این همایش، به آینده کاری رشته های کشاورزی به عنوان یکی از مهم ترین رشته های دانشگاهی، کیفیت بالای رشته های زیر گروه کشاورزی و آینده شغلی این رشته ها بویژه رشته مهندسی صنایع غذایی، آینده رشته هایی مانند مهندسی آب، زبان و ادبیات فرانسه اشاره شد.

لازم به ذکر است مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با تجربیات چند ساله در طول سال اقدام به برگزاری نشست هایی با دانش آموزان و خانواده ها در زمینه هدایت تحصیلی و انتخاب رشته می کند و در ایام ثبت نام های ورودی دانشگاه ها و انتخاب رشته، همه روزه به صورت حضوری و یا از طریق ارتباطات تلفنی(35354215 ـ 35354049 ـ031) و شبکه های پیام رسان پاسخگوی سوالات داوطلبان گرامی می باشد.

کد خبر: 1024874

وب گردی

وب گردی