آمادگی بسیج رسانه برای تبدیل حرکت‌های جهادی به گفتمان عمومی

سازمان بسیج رسانه طی بیانیه‌ای با اشاره به فعالیت هزاران خبرنگار بسیجی در سراسر کشور، آمادگی خود را برای انعکاس بیش از پیش فعالیت های جوانان جهادگر اعلام کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز ؛ سازمان بسیج رسانه طی بیانیه‌ای با اشاره به فعالیت هزاران خبرنگار بسیجی در سراسر کشور برای انعکاس فعالیت‌ها و خدمات جوانان جهادگر، تاکید کردند که بنا تاکید مقام معظم رهبری، بسیج رسانه تمام ظرفیت خود را بیش از پیش برای ترویج فرهنگ جهادی به کار خواهد گرفت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
امروز هزاران خبرنگاران بسیجی در سراسر کشور خود را ملزم به انعکاس زیبایی‌های جوانان جهادگر می‌داند چراکه این جوانان باهمت انقلابی و اخلاص مجاهدانه برای رفع مشکلات مردم وارد میدان شده و بهترین ارزش‌های انسانی را متعلق به خود کرده‌اند. همان‌گونه مقام معظم رهبری در پیام خود خطاب به جوانان جهادگر فرمودند، باید گفت که بر همه لازم است که «پیشرفت بدون حد در اندیشه و کار جهادی»، «لزوم تبدیل حرکت‌های جهادی به گفتمان عمومی» و «لزوم ثبات قدم در صراط مستقیم» را به عنوان راهبرد اساسی در دستور کار خود قرار دهیم.
بسیج رسانه آمادگی داشته و دارد، تمام ظرفیت خود برای انعکاس موفقیت‌ها و توانایی‌ها جوانان جهادگر به‌کار گرفته و در راستای لبیک به پیام و مطالبه مقام عظمای ولایت و با همت خبرنگاران بسیجی، این مهم را به‌صورت هنرمندانه به اطلاع همگان برساند.
دفاتر بسیج رسانه در مناطق محروم و سراسر کشور امیدوار است که افتخار پوشش رسانه‌ای خدمات و توانایی‌ها جهادگران جوان را از آن خودکرده و همراه با برادران و خواهران انقلابی، به فضل الهی گامی مؤثر در مسیر تبدیل حرکت‌های جهادی به گفتمان عمومی بردارد.

کد خبر: 1024894

وب گردی

وب گردی