رویداد فرصت‌های همکاری  زیست‌فناوری پزشکی برگزار می‌شود

رویداد ارائه فرصت‌های همکاری در زیست‌فناوری پزشکی با همت شبکه فعالان حوزه اقتصاد دانش‌بنیان(فَحاد) و همکاری ستاد توسعه زیست‌فناوری ریاست جمهوری روز یکشنبه 27 مردادماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در رویداد ارائه فرصت‌های همکاری در زیست‌فناوری پزشکی تعداد 50 مجموعه شامل شرکت‌های تولیدی و خدماتی دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها، سرمایه‌ گذاری‌های خطرپذیر و شتاب‌دهنده‌ها، کارگزاری‌های تخصصی توسعه دهنده بازار و تبادل فناوری، ارائه‌ دهندگان خدمات مالی و حقوقی به همراه نمایندگانی از ستاد توسعه زیست‌فناوری، وزارت صمت، معاونت علمی ریاست جمهوری و جهاد دانشگاهی از حوزه‌های مرتبط با زیست‌فناوری پزشکی حضور خواهند یافت.

علاوه بر این مجموعه‌ها، 15 نفر از افراد برجسته شامل اساتید و دانشجویان که در زمینه زیست‌فناوری پزشکی دارای محصول و طرح‌های قابل توجه حضور می‌یابند.

در این میزگرد مجموعه‌ها پس از معرفی مجموعه و بیان توانمندی‌های خود فرصت‌های همکاری خود را در قالب پیشنهادات همکاری عنوان می‌کنند.

یکی از انگیزه‌های اصلی برگزاری چنین نشست‌هایی ایجاد بستری جهت ایجاد شناخت و ارتباط موثر هر چه بیشتر بین نقش‌آفرینان اکوسیستم علم و فناوری کشور است. زیرا یکی از موانع رونق تولید و تجاری سازی نشدن دانش در کشور ما نبود بانک اطلاعاتی از فعالیت‌های انجام شده و راه ارتباطی موثر بین آنها است. در این نشست سعی شده تا به لطف حضور مجموعه‌هایی از حوزه‌های مختلف شامل سرمایه‌گذاری، توسعه بازار، خدمات حقوقی و مالی، شتاب‌دهنده‌ها و نهادهای حاکمیتی در کنار مراکز پژوهشی و شرکت‌های تولیدی این خلا پر شده و فرآیند تجاری سازی دانش رونق پیدا کند.

گفتنی است؛ برگزاری رویداد ارائه فرصت‌های همکاری در زیست‌فناوری پزشکی روز یکشنبه مورخ 27 مرداد ماه در تهران برگزار خواهد شد. این رویداد که با همت شبکه فعالان حوزه اقتصاد دانش‌بنیان(فَحاد) و همکاری ستاد توسعه زیست‌فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024897

وب گردی

وب گردی