تشکیل گروه بورد دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی

جلسه مشترک معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان نظام دامپزشکی و گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، در جلسه معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان نظام دامپزشکی و گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ، مقرر شد گروه بورد دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری سازمان نظام دامپزشکی کشور و گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شود.

در پی واگذاری امور آموزشی و پژوهشی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به معاونت علوم پزشکی، جلسه ای با حضور صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی و پیغمبری رئیس گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم به میزبانی محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و مقرر شد همکاری‌های بیشتری برای پیشرفت آموزش دامپزشکی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی انجام پذیرد.

در این جلسه که با حضور فرهاد ادهمی مدیرکل دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی و امور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، رستگارزاده مدیر توسعه منابع سلامت دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی مرجانی رئیس گروه و شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، مهدی سخا و سیدمهدی قمصری از اعضای شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، مقرر شد درخصوص مدیریت پذیرش دانشجو در مقاطع عمومی و تخصصی دامپزشکی همکاری‌های بیشتری انجام پذیرد.

نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه، بر افزایش کیفیت پذیرش دانشجو در مقاطع دامپزشکی و بهره‌گیری بیشتر از خدمات تخصصی دامپزشکی تأکید کرد.

صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم کنترل ظرفیت پذیرش دانشجوی مقاطع ای عمومی و تخصصی دامپزشکی، از آمادگی سازمان نظام دامپزشکی جهت همکاری در ارزیابی و فرآیندهای صدور مجوز خدمات دامپزشکی خبر داد.

همچنین در این جلسه درخصوص برگزاری المپیادهای مشترک پزشکی و دامپزشکی، پایان‌نامه‌های مشترک دامپزشکی و پزشکی، اردوهای جهادی مشترک، کارآفرینی، برگزاری امتحانات دوره‌ای متمرکز و طرح‌های ملی مشترک بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد گروه بورد دامپزشکی با همکاری سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شود.

در این نشست همچنین مقرر شد در راستای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه و تعالی کیفیت تحصیلات تکمیلی، برنامه جامع ارتقای کیفی آموزش های علمی و عملی دامپزشکی تدوین و اجرا شود و با در نظر گرفتن الزامات و استانداردهای کالبدی رشته دامپزشکی، متناسب‌سازی امکانات آموزشی در حیطه های علوم پایه و بالینی، با ظرفیت پذیرش و توسعه این رشته، در دستور کار دبیرخانه بورد تخصصی دامپزشکی و اداره گسترش رشته‌های علوم پزشکی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد و پذیرش دانشجو بر اساس نیاز بخش، حفظ مقررات موجود و توان واحدهای آموزشی برنامه‌ریزی و ساماندهی شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024906

وب گردی

وب گردی