سرسبز شدن 10 میدان میوه و تره بار تهران

در بازدید مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از میدان مرکزی میوه و تره بار تهران و صادقیه بر بهبود و توسعه فضای سبز این دو میدان و سایر میادین پر تردد میوه و تره بار پایتخت تأکید شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید سعید راد با اشاره به اینکه میادین و بازارهای میوه و تره بار، روزانه محل مراجعه حدود یک میلیون شهروند هستند، گفت: آرامش بصری و زیبایی ظاهری این فضاها می تواند در آرامش خاطر مراجعه کنندگان به این مراکز مؤثر باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با بیان اینکه شهردار تهران بر توسعه میادین و بازارهای میوه و تره بار و ارتقای کیفی این فضاها از جمله بهبود فضای سبز آنها تأکید ویژه دارند، افزود: بر این اساس، با همکاری صمیمانه سازمان بوستان ها، طراحی و اجرای فضای سبز در 10 میدان میوه و تره بار را در دستور کار قرار داده ایم.

علی محمد مختاری نیز در این بازدید با تأکید بر اینکه طراحی و اجرای فضای سبز کاری تخصصی است،گفت: فضای سبز در زندگی شهری از حساسیت بالایی برخوردار است و باید ضمن توجه به گل و گیاه و درختان موجود، فضای سبز جدید مطابق استانداردهای جهانی و متناسب با وضع طبیعی و جغرافیایی محلی طراحی و ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز با اعلام اینکه به دستور شهردار تهران، کار بازطراحی فضای سبز میدان میوه و تره بار صادقیه و بخشی از میدان مرکزی میوه و تره بار را در دستور کار قرار داده ایم،گفت: بعد از اتمام عملیات بازآرایی فضای سبز این دو میدان مهم، کار بازآفرینی فضای سبز سایر میادین پر تردد میوه و تره بار را آغاز می کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024961

وب گردی

وب گردی