راه اندازی مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی در واحد سمنان

با آغاز ثبت‌نام کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و به‌منظور ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان واجد شرایط ثبت‌نام در دانشگاه، دفتر مشاوره هدایت تحصیلی در این شهر راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد سمنان، با آغاز ثبت‌نام کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و به‌منظور ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان واجد شرایط ثبت‌نام در دانشگاه، دفتر مشاوره هدایت تحصیلی در این شهر راه‌اندازی شد.

در این دفتر علاوه بر مشاوره تحصیلی، مراجعان با خدمات، دستاورد‌ها و امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان آشنا می‌شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این مرکز آمادگی ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی داوطلبان ورود به دانشگاه را درزمینهٔ انتخاب رشته مناسب را توسط اعضا هیئت‌علمی و کارشناسان خبره و صاحب‌نام سمنان دارد و کارشناسان این مرکز در دو نوبت صبح و عصر برای این منظور آماده ارائه خدمات هستند.

معرفی و آشنایی با امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به مراجعان و خانواده داوطلبان از طریق توزیع بروشور، لوح فشرده، عکس، پوستر و برنامه‌های نرم‌افزاری از برنامه‌های این دفتر است.

مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان که به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و همکاری روابط عمومی واحد سمنان راه‌اندازی شده است در محل مرکز رشد دکتر حسابی این دانشگاه در بلوار آزادی سمنان واقع شده است.

این مرکز در دو نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر ۱۷ تا ۲۰ پاسخگوی نیاز داوطلبان بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز و یا تماس با شماره تلفن ۰۲۳۳۳۴۴۷۸۰۹ و شماره همراه ۰۹۱۲۷۳۲۷۲۸۲نسبت به دریافت مشاوره رایگان اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1024977

وب گردی

وب گردی