سازمان صنایع دریایی تجهیزات مورد نیاز شیلات کشور را تأمین می‌کند

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: این سازمان آمادگی دارد نیازمندی‌های سازمان شیلات را در حوزه تجهیزات دریایی تامین کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، امیر دریادار رستگاری در دیدار با نبی‌الله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به دستاوردهای سازمان صنایع دریایی در حوزه تأمین تجهیزات دریایی اظهار داشت: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی به خارج با به کارگیری و استفاده از ظرفیت‌های صنعتگر داخلی و بومی سازی محصولات و با رویکرد نوآوری آماده خدمت رسانی به مجموعه‌ها و سازهای داخلی از جمله سازمان شیلات ایران است.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع تصریح کرد: با اراده و دانشی که در طراحی، ساخت و تولید تجهیزات دریایی در سازمان وزارت دفاع وجود دارد این سازمان آمادگی دارد نیازمندی‌های سازمان شیلات را در حوزه تجهیزات دریایی تامین کند.

امیر رستگاری خاطرنشان ساخت: در حوزه خدمات پس از فروش نیز نیاز به عوامل خارج از کشور نداریم و تمام تجهیزات تولیدی سازمان صنایع دریایی با خدمات پس از فروش با هدف ایجاد یک کار پایدار اقتصادی برای سرمایه‌گذار با افقی که پیش‌بینی می‌کند قابل ارائه است.

کد خبر: 1024996

وب گردی

وب گردی