دستگیری اراذل و اوباش  خیابان شمشیری و چرخاندن در محله

سه نفر از اراذل و اوباشی که اقدام به درگیری و ایجاد ناامنی در محله مهرآباد کرده بودند از سوی ماموران پلیس امنیت دستگیر و در محل وقوع جرم چرخانده شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، چند روز پیش به دنبال وقوع یک فقره درگیری خیابانی در خیابان شمشیری در محله مهرآباد تهران رسیدگی به موضوع از سوی ماموران پلیس آغاز و مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش که ساکن یکی دیگر از محلات تهران بوده‌اند با لشگرکشی به این محله اقدام به درگیری و ایجاد رعب و وحشت کردند.

با کسب این اطلاعات پلیس امنیت پایتخت مامور رسیدگی به این پرونده شده و مدتی بعد موفق به شناسایی سه نفر از این اراذل و اوباش به عنوان عاملان اصلی ایجاد این درگیری و نزاع شد و آنان را در عملیاتی پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر کرد.

با توجه به اینکه این افراد باعث ایجاد رعب و وحشت و ایجاد احساس ناامنی در میان شهروندان شده بودند با دستور مقام قضایی به محل بازگردانده شدند تا با حضور در آن محل ، هیمنه پوشالی‌شان فرو ریخته و مردم بدانند که پلیس با قانون شکنان برخورد قاطعی خواهد کرد.

سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ در حاشیه بازسازی صحنه جرم از سوی این اراذل و اوباش گفت: ماموران پلیس با انجام چندین عملیات این سه نفر از اراذل و اوباش را دستگیر کردند. این افراد همگی سابقه دار بوده و پیش از این بارها به دلیل ارتکاب جرایمی چون عربده کشی، نزاع، ایجاد رعب و وحشت، شرب خمر، تهدید و ... دستگیر شده بودند. به طوری که تنها سردسته این باند ۱۲ فقره سابقه کیفری را در پرونده خود دارد.

وی با بیان اینکه این افراد در حمله به محله مهرآباد به تعدادی از خودروها خسارت وارد کرده و چهار نفر از شهروندان را مصدوم کرده بودند، گفت: این افراد ۹ روز پس از درگیری از سوی پلیس دستگیر شدند.

ذوالقدری از درگیری عامل اصلی این نزاع با ماموران پلیس در حین دستگیری خبر داد و گفت: این فرد که از اراذل و اوباش سطح یک محسوب می‌شود هنگام دستگیری اقدام به درگیری با مامور پلیس کرده و سعی در فرار داشت که در این حین ماموران ما با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت این فرد کرده و پس از اصابت گلوله به پای متهم او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با تاکید بر اینکه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل و برای مقام قضایی ارسال شده است، گفت: پلیس اجازه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد و قطع به یقین با این افراد برخورد خواهد شد. چرا که آنان علاوه بر اینکه برای شهروندان ایجاد مزاحمت کردند از جنبه عمومی نیز سبب اخلال در نظم و امنیت عمومی شدند.

یکی از این اوباش دستگیر شده درباره روند دستگیری‌اش و چرایی شروع درگیری به خبرنگاران گفت: ماجرا از فحش ناموسی به من در اینستاگرام آغاز شد. من از فردی که به من فحش داده بود خواستم تا برای دعوا بیاید و به همین دلیل نیز ما به این محله آمدیم. در روز حمله همگی مست بودیم تا آنها را ادب کنیم که دیگر فحاشی نکنند.

این اقدام ماموران با استقبال شهروندان نیز مواجه شده و بسیاری از آنان شعار تشکر از نیروی انتظامی سر داده بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025025

وب گردی

وب گردی