شکایت 6 هزار تهرانی در مورد پلاک مخدوش

معاون شهردار تهران از 6 هزار شکایت شهروندان تهرانی طی یک ماه در مورد پلاک مخدوش خبر داد و گفت: همه شکایات این افراد به معنای اثبات آن نیست ولی ما تک تک آنها را بررسی می‌کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن پورسیدآقایی در حاشیه مراسم افتتاحیه کالسنتر شهروند تهران و جشن دو میلیونی تهران‌من گفت: از ابتدای تیر تا مرداد 31 هزار و 712 تیکت در قسمت پشتیبانی سامانه تهران من ثبت شده است.

وی افزود: حدود 20 درصد از این 31 هزار مشکلی که در قسمت پشتیبانی به ثبت رسیده مرتبط به اعتراض‌های ثبت شده در زمینه پلاک مخدوش بوده است.

معاون شهردار تهران تأکید کرد: این 20درصد که حدوداً معادل 6 هزار شکایت می‌شود به معنای اثبات آنها نیست و همکاران ما موضوع را بررسی کرده‌اند. ما در مواردی که به اثبات برسند که پلاک شهروندی اشتباهی ثبت شده آن را اصلاح خواهند کرد.

پورسیدآقایی تصریح کرد: خوشبختانه پلاک‌پوشانی در تهران رو به کاهش است چرا که همچون قبل پلاک خودروها تنها برای ورود به محدوده طرح ترافیک ثبت نمی‌شود و در هنگام خروج خودروها از محدوده پلاک لحاظ خواهد شد.

وی گفت:‌علاوه بر این دو مورد دوربین‌های وسط شهر هم فعال بوده و پلاک‌ها را کنترل می‌کند و این تصور غلطی است که برخی گمان می‌کنند پلاک خودرویشان فقط در محدوده ورود به طرح ثبت می‌شود.

معاون حمل و نقل ترافیک شهردار تهران گفت: سال گذشته 3 هزار خودرو را شناسایی کردیم که پلاک آنها مخدوش دستکاری شده بود که پلیس آنها را جریمه و خودروهایشان راتوقیف کرد.

وی در مورد کالسنتر شهروند تهران گفت: شماره 137 داخلی 5 در این زمینه در نظر گرفته شده که شهروندان می‌توانند از آن استفاده کرده و مشکلات خود را با همکاران ما در زمینه‌ سامانه تهران‌من مطرح کنند.

پورسیدآقایی گفت: علاوه بر اینکه شهروندان می‌توانند از سیستم پشتیبانی تهران من استفاده کنند امکان مراجعه حضوری به خیابان طالقانی در ساختمان شماره 2 معاونت حمل و نقل و سازمان فاوا در تقاطع حافظ و زرتشت برای آنها وجود دارد.

معاون شهردار تهران اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و 580 تماس با داخلی 5 شماره 137 داشته‌ایم که حدوداً همه آنها پاسخ داده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025027

وب گردی

وب گردی