همراهی  روزنامه اطلاعات و  شبکه افق  با جشنواره رسانش

مدیر روابط عمومی اتحادیه گفت: رقابت‌های رسانه‌ای نخستین جشنواره ملی رسانش روز شنبه ۲۶ مرداد به صورت رسمی با حضور فضه سادات حسینی، محمدصادق باطنی و محمدحسین بدری در دانشگاه صدا و سیما آغاز شد  

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی مرادخانی مدیر روابط عمومی اتحادیه با تشریح جزئیات جشنواره ملی رسانش گفت: آیین افتتاحیه دوره پایانی جشنواره ملی رسانش ویژه برگزیدگان جشنواره روز شنبه 26 مرداد در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد.

وی گفت: دانش آموزان دعوت شده به این کاردو، برگزیدگان جشنواره بزرگ رسانش هستند که در بخش های روزنامه دیواری، پادکست، رادیو مدرسه، نماهنگ و فیلم کوتاه رتبه های برتر را دربین 2 هزار دانش آموز شرکت کننده در جشنواره رسانش کسب کرده‌اند و تولیدات ارزشمندی را در فضای رسانه خلق کرده اند.

مرادخانی گفت: دانش آموزان در افتتاحیه رسانش از بخش های روزنامه اطلاعات اعم از تحریریه، موزه روزنامه و چاپخانه این روزنامه بازدید و با ابعاد گوناگون فعالیت خبری آشنا شدند.

وی گفت: شبکه افق نیز دیگر محل بازدید دانش آموزان رسانه ای بود که با برگزاری کارگاه های‌ تخصصی در این شبکه و بازدید دانش‌آموزان از استودیو جهان آرا از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه با اشاره به بخش ویژه رسانش گفت: بخش اصلی ومهم افتتاحیه نیز با حضور فضه سادات حسینی و محمدحسین بدری در دو بخش دختران و پسران برگزار شد که این مجریان تلویزیون از تجربیات خود در فضای حرفه‌ای و رسانه‌ای برای دانش‌آموزان رسانش گفتند. محمدصادق باطنی مدیر مجتمع آموزشی شهید آوینی نیز دیگر مهمان روز اول دوره پایانی رسانش بود که با حضور او در کارگاه ایده‌پردازی رسانه‌ای همراه بود.

گفتنی است نخستین دوره جشنواره ملی تولیدات رسانه‌ای دانش آموزی (رسانش) با مشارکت بیش از ۴ هزار دانش آموزان از سراسر کشور برگزار شد که دوره اختتامیه این جشنواره با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری به مدت سه روز در تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025050

وب گردی

وب گردی