آمریکا تمام قدرت خودرا به میدان مقابله با انقلاب اسلامی آورده است

فرمانده کل سپاه گفت:استکبار همه ارکان خود را به صحنه آورده است، قدرتی که در تاریخ بشر بی مانند است. آمریکا در ظاهر بزرگترین قدرت است و این قدرت را به میدان مقابله با انقلاب اسلامی آورده است.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، نهمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ظهر امروز یک شنبه با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار محمد رضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه ، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه و جمع دیگری از فرماندهان عالی رتبه سپاه در مجتمع کوثر ولایت برگزار شد.

سرلشکر سلامی در این مراسم طی سخنانی با تبریک عید سعید غدیر خم و ولایت امیر المومنین (ع) اظهار داشت: علی (ع) مظهر علم، آزادگی، شرف ، جوانمردی، غیرت، عاطفه و شاهکار خلقت است که هیچ کس را یارای رسیدن به جایگاه او نیست.

سرلشکر سلامی گفت: فرماندهان هرچه می توانید نهج البلاغه را بخوانید زیرا زیباترین و کاملترین منشور فرماندهی است، ولایت راه ، روش، ارزش، فضیلت و عظمت است، ما شکوه ولایت را در این چهل سال تاریخ جنگ های بزرگ دیده و به اطمینان خاطر رسیده ایم. میدان ما را در درخشش نور ولایت به اطمینان قلب رسانده است.

وی ادامه داد: استکبار همه ارکان خود را بسیج و به صحنه آورده است، قدرتی که در تاریخ بشر بی مانند است، آمریکا در ظاهر بزرگترین قدرت در همه جنبه ها است و این قدرت را به میدان مقابله با انقلاب اسلامی ایران آورده است.

کد خبر: 1025063

وب گردی

وب گردی