کشف 6000 کیلو مواد افیونی در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ، از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 6 تن انواع مواد افیونی از داخل بونکر یک دستگاه خودروی تریلی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار محسن خانچرلی گفت: با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی با استفاده از خودروی کامیون اقدام به تهیه، جاسازی و سپس انتقال محموله های موادمخدر به شهرستان های غرب استان تهران می کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از چند ماه کار اطلاعاتی دریافتند قاچاقچی مورد نظر قصد دارد در پوشش انتقال گاز به وسیله بونکر یک تریلی، اقدام به تهیه، حمل و جابه جایی مواد مخدر کند که در همین راستا، عملیات پلیس برای کشف مواد مخدر آغاز شد.

وی تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل و پایش خودروهای عبوری در محور رباط کریم به سمت شهریار، در عملیاتی ویژه موفق به شناسایی و توقیف خودرو شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این زمینه یک نفر نیز دستگیر شد، ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو 5 تن و 616 کیلو تریاک و 384 کیلو مرفین که به طرز ماهرانه ای در ته مخزن جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025086

وب گردی

وب گردی