لزوم  ترویج شادی در تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت ترویج شادی در پایتخت گفت: با کمک مراجع باید تلاش کنیم که مردم شادتر باشند و امید به آینده در آنها بیشتر شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ناهیدخداکرمی در آئین امضای یادداشت تفاهم همکاری بین شرکت شهرسالم شهرداری و سازمان نظام پزشکی گفت: در مسیر مدیریت یکپارچه شهری شروع به حرکت کرده‌ایم ولی برخی موازی‌کاری‌ها سبب سرگردانی خدمت‌گیرنده‌ها و افزایش برخی هزینه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه استراتژی تفاهم‌نامه امروز زیست‌پذیر کردن بیشتر تهران برای ساکنان آن است، گفت: شهر خوب مردمانی سالم و شاد دارد، زندگی در کلانشهر تهران با مسائلی همچون تنوع فرهنگ‌ها و حاشیه‌نشینی همراه شده است و این موضوعات مسائل خاص در حوزه سلامت را می‌طلبد.

عضو شورای شهر تهران مهاجرت‌پذیری را از معضلاتی برشمرد که ورود سازمان نظام پزشکی را جهت ارائه بهتر خدمات سلامت می‌طلبد و ادامه داد: پزشکانی یکی از مرجع‌های بزرگ برای مردم هستند و باید کمک کنیم که مردم بیمار نشوند از طرفی چالش‌های سلامت روان و نشر شادی در شهر باید با همکاری مراجع حل شود تا مردمی شادمان‌‌تر داشته باشیم.

خداکرمی گفت: این مسیر کمک می‌کند که مردم احساس آرامش و امید به آینده داشته باشند و کیفیت زندگی برای جمعیتی که رو به پیری است نیز بهبود یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025118

وب گردی

وب گردی