تولید رنگ‌های سرامیکی پودری توسط یک شرکت دانش‌بنیان

یک شرکت دانش بنیان داخلی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید رنگ‌های سرامیکی پودری شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، حسین ستوده، مدیرعامل شرکت تیراژه آسمان البرز با اشاره به محصول تولیدی این شرکت اظهار کرد: محصول تولیدی این شرکت رنگ سرامیکی پودری است که به صورت درون لعابی و رو لعابی باعث نقش‌آفرینی انواع کاشی و سرامیک می‌شود.

وی افزود: رنگ سرامیکی همراه با پودر چاپ به صورت اسپری یا چاپ سیلک روی قطعات اعمال می‌شود و پس از پخت به مشخصات مطلوب می‌رسد.

ستوده با بیان اینکه محصول تولیدی در صنعت سرامیک کشور کاربرد دارد، گفت: هم اکنون تولیدات این شرکت پاسخگوی نیاز داخلی است.

مدیر عامل شرکت تیراژه آسمان البرز با اشاره به دریافت تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به عنوان سرمایه در گردش، گفت: با اخذ تسهیلات، تولید این شرکت روند روبه رشدی به خود گرفت.

وی افزود: سیستم کار و وام دادن صندوق نوآوری و شکوفایی از همه ارگان‌های دولتی دیگر منظم‌تر است و روال انجام کار رضایت بخش بود.

ستوده درباره میزان اشتغالزایی این محصول نیز گفت: بعد از دریافت تسهیلات و افزایش تولید، حدود سه نفر به نیروی کار شرکت اضافه شد.

مدیر عامل شرکت تیراژه آسمان البرز با بیان این‌که محصول تولیدی کاملا با مشابه خارجی قابل رقابت‌ است، گفت: هنوز اقدام جدی برای صادرات صورت نگرفته است. البته مقدمات اولیه برای صادرات به کشور ترکیه در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025163

وب گردی

وب گردی