لزوم نقش‌آفرینی دانشگاه پیام‌نور در راستای رفع نیازهای جامعه

مدیرکل حقوقی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه باید در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی متناسب با نیاز جامعه نقش آفرینی موثر و هدفمند داشته باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه پیام نور، رسول ابافت در بازدید از دانشگاه پیام نور استان کردستان و مرکز سنندج گفت: صیانت از حقوق دانشگاه، دانشجویان و پیشگیری از مشکلات و یا حل موارد احتمالی از رویکردهای دفتر حقوقی دانشگاه است.

وی با تاکید بر عزم جدی مجموعه دانشگاه برای کیفیت بخشی به خدمات علمی و فرهنگی گفت: باید دانشگاه پیام نور در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی متناسب با نیاز جامعه نقش افرینی موثر و هدفمند داشته باشد.

وی در جمع کارکنان و اساتید مرکز سنندج افزود: رسیدگی به مسائل و مشکلات مجموعه دانشگاه، پاسخگویی مستدل و مناسب به پرونده‌های حقوقی و رفع اختلافات احتمالی با سازمان‌ها و اشخاص دیگر از رویکردهای دفتر حقوقی دانشگاه پیام نور است.

همچنین یعقوب احمدی رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت املاک و مسائل حقوقی این دانشگاه گفت: توجه به حقوق دانشجویان، صیانت از سرمایه‌های مادی و انسانی دانشگاه از اولویت‌های کاری این مجموعه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025232

وب گردی

وب گردی