تاریخ انتشار «اپل تی وی پلاس » مشخص شد

اپل که ماه مارس گذشته خدمات جدید خود را معرفی کرد، اکنون این شرکت در حال برداشتن آخرین گام های خود را برای عرضه این خدمات به کاربران است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اخیراً قیمت اشتراک ماهانه سرویس Apple Arcade مشخص شد. اکنون طبق برخی اطلاعات ، تاریخ انتشار و قیمت آبونمان « اپل تی وی پلاس» نیز مشخص شده است. اشتراک اپل تی وی پلاس چقدر است؟ چه تاریخی در دسترس خواهد بود.

زمان انتشار و قیمت اپل تی وی پلاس مشخص شد

اپل در حال آماده سازی برای رقابت جدی با Netflix است. به همین منظور در ماه مارس، سرویس جدید تلویزیون Apple TV Plus به کاربران معرفی شد. به گزارش « بلومبرگ » تاریخ انتشار اپل تی وی پلاس نهایی شده است. براساس این گزارش ، سیستم اشتراک TV Plus در ماه نوامبر به کاربران عرضه خواهد شد. قیمت اپل تی وی پلاس چقدر است؟ این سوال نیز پاسخ داده شده است. طبق اطلاعات تائید نشده ، کاربران برای اشتراک ماهانه 10 دلار پرداخت خواهند کرد.

تصور می شود تصمیم اپل در انتشار سرویس خود در ماه نوامبر، اقدامی علیه دیزنی نیز باشد زیرا پلتفرم دیزنی در 12 نوامبر منتشر خواهد شد. همچنین ممکن است اپل برای عقب نماندن در میدان رقابت سریع تر عمل کند.

براساس اطلاعات درز کرده مشخص است که اپل 6 میلیارد دلار به محتوای اصلی و فیلم های خود اختصاص خواهد داد. همچنین گفته می شود که هدف این شرکت رسیدن به سود 50 میلیارد دلاری تا پایان سال 2020 از محل فروش خدمات این سرویس است. این شرکت که برای رسیدن به این هدف از هزینه کردن پول دریغ نمی کند ، می خواهد بدون تکیه بر فروش تلفن های هوشمند ، درآمد بیشتری کسب کند. زیرا طبق آخرین گزارش ها ، این شرکت از میزان فروش گوشی های هوشمند راضی نیست.

اپل تی وی پلاس ممکن است کمی گرانتر از رقبای خود باشد. قیمت آبونمان دیزنی پلاس 7 دلار است و Netflix با قیمت 9 دلار در ماه ارائه می شود.

در گزارش بلومبرگ علاوه بر قیمت اشتراک ماهانه آمده است که اپل ممکن است یک برنامه هفتگی نیز ارائه دهد. این شرکت با توسعه استراتژی های مختلفی برای خدمات ، در بیش از 150 کشور به طور همزمان در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025234

وب گردی

وب گردی