مشاور مجمع خیرین کشور در امور سلامت منصوب شد

در حکمی از سوی حبیب‌الله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور، دکتر مصطفی جمالی به عنوان مشاور امور سلامت این مجمع منصوب شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجمع خیرین کشور، متشکل از جمعی از خیرین و افراد ذی‌نفوذ در سال‌های اخیر در بخش‌های مختلف کشور از جمله سلامت به خدمت‌رسانی پرداخته و تلاش می‌کند که هر چه بیش‌تر در بخش سلامت تاثیرگذار و منشا خیرهای ماندگار باشد.
به همین منظور در حکمی دکتر مصطفی جمالی، سرپرست اداره کل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مشاور رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور منصوب شده است.
در این حکم، در نظر گرفتن اهمیت و اولویت پیشگیری و بهداشت بر درمان و بر تاثیرگذاری و ورود مجمع در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی نیز تاکید شده است.

متن این حکم به شرح زیر است:

برادر ارجمند و گرامی جناب آقای دکتر مصطفی جمالی

میهن سربلند و اسلامی ما، امروزه بیش از هر چیز نیازمند مردان و زنانی است که از سر صدق و صفا در راه خدمت به مردم شریف به ویژه در نقاط کم‌تر برخوردار ایران اسلامی، کوشش بی‌دریغ می‌کنند.
جناب‌عالی نیز به عنوان متخصص در علوم پزشکی، مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، توسعه‌دهنده فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد، موسسات خیریه و خیرین سلامت در دورترین و کم‌برخوردارترین نقاط کشور، از جمله همین تلاشگران هستید.
بدین‌وسیله نظر به تخصص، تجربه و تعهد توامان، به عنوان مشاور این‌جانب در امور سلامت منصوب می‌شوید تا با مشورت و راهنمایی جناب‌عالی، بتوانیم بیش از پیش گام‌های بلندتری در راه سلامت و رفاه مردم ایران در زمینه‌های پیشگیری و بهداشت، آموزش و پژوهش و درمان با رعایت اولویت و اهمیت برداریم.
توفیق روزافزون ‌شما را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌ کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025305

وب گردی

وب گردی