مهارت آ فرینی می تواند زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را تقویت کند

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت، مهارت آفرینی و کنارهم قرار گرفتن دانش آموزان می تواند زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را تقویت کند و خوب است این موضوع را در مدرسه دنبال کنیم.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز ، سید مجتبی هاشمی در گفت و گو با دبیرخانه سی و هفتمین دوره جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان برگزیده سراسر کشور ضمن ابراز خرسندی ازاینکه جشنواره اهمیت خود را به جامعه مخاطبش که قریب به ۱۰ میلیون نفررشته است، نشان داده گفت: براساس برنامه ریزی آموزش و پرورش این جریان از مهر شکل گرفت و جلسات هماهنگی آن نیز تشکیل شد تمام تلاش آموزش و پرورش این بود که مرحله مدرسه ای را با قوت بیشتر انجام دهد.

او به زحمت استان ها اشاره کرد و افزود: اهداف این برنامه بخش فنی کار است تلاش داریم تا دغدغه این موضوع را رعایت کنیم تا عدالت برقرار و فعالیت های فنی به دانش آموزان گوشزد شود.

هاشمی گفت: باید به بعد تربیتی جشنواره توجه شود که با توجه به نگاه آموزش و پرورش برای بسترسازی تربیت دانش آموزان، امسال سعی کردیم این جریان را بیشتر تقویت کنیم.

او افزود: یکی از فرایندهایی که در بحث آسیب ها دنبال می شود پیشگیری است تا زمینه های گسترش را کاهش دهیم و با استعدادیابی دانش آموزان و هدایت آنان برای تربیت اجتماعی و اشتغال یابی این موارد را مورد توجه قرار دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: مهارت افرینی و کنارهم قرار گرفتن دانش آموزان می تواند زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را تقویت کند خوب است این موضوع را در مدرسه دنبال کنیم.

کد خبر: 1025325

وب گردی

وب گردی