۵۰ کارگاه آموزش فنی و حرفه ای افتتاح می‌شود

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، از افتتاح ۵۰ کارگاه آموزشی در قالب ۱۶ پروژه عمرانی در ۷ استان کشور در هفته دولت خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سلیمان پاک سرشت گفت: این کارگاه ها در۱۶ پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه مهارت آموزی و بهبود و ارتقای دسترسی کارجویان و شاغلان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ۷ استان کشور افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: ۱۶پروژه عمرانی- آموزشی این سازمان، در ۱۷ هزار و ۱۹۶ متر مربع و با زیربنای آموزشی ۱۲هزار و ۵۷۵ متر مربع آماده بهره برداری است که شامل ۵۰ کارگاه آموزشی است.

وی، افزود: پروژه های مذکور با صرف هزینه اعتبار استانی حدود ۴۸ هزار و ۶۳۵ میلیون ریال بر اساس نیاز استانهای کشور به آموزش های مهارتی، در آذربایجان شرقی(۳ پروژه در شهرستان تبریز و۱ پروژه شهرستان خسروشاه) ، البرز (۲ پروژه در مرکز استان)، ایلام (۱ پروژه در شهرستان سرابله)، چهارمحال و بختیاری (۱ پروژه در شهرستان بروجن)، خراسان جنوبی (۱ پروژه در شهرستان قائن)، زنجان ( ۳ پروژه درشهرستان خدابنده، ۱ پروژه در شهرستان ابهر ، ۱ پروژه در شهرستان زنجان) و ۱ پروژه در مرکز استان یزد افتتاح می شوند.

بنا براین گزارش، این کارگاه ها با توجه به نیاز سنجی به عمل آمده شامل رشته های: تعمیرات موبایل، خیاطی، جواهر سازی، صنایع غذایی، مراکز ارتقای مهارت و مراکز بین کارکارگاهی، میز خدمت و سنجش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025354

وب گردی

وب گردی