فروش گوگل پیکسل و OnePlus رو به افزایش است!

علیرغم کاهش فروش جهانی گوشی های هوشمند، فروش گوشی های دو شرکت گوگل و OnePlus افزایش یافته است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، روند نزولی اخیر در فروش گوشی های هوشمند، در سه ماهه دوم سال 2019 نیز ادامه یافت. طبق اطلاعات اخیر منتشر شده توسط یک شرکت تحقیقاتی به نام Counterpoint Research ، ایالات متحده نیز از این کاهش رنج می برد.

با وجود این که بازار ایالات متحده شاهد کاهش فروش 1.5 درصدی بین سه ماهه دوم سال 2018 و سه ماهه دوم سال 2019 گوشی های هوشمند بوده است ، با اینحال اوضاع برای OnePlus و Google Pixel چندان بد نیست.

فروش گوگل پیکسل و OnePlus رو به افزایش است!

فروش گوشی های هوشمند شرکت چینی OnePlus ، که شریک اپراتور آلمانی T-Mobile است؛ در سه ماهه دوم سال جاری ، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، رشدی 152 درصدی را تجربه کرده است. این شرکت موفقیت خود را مدیون مدل OnePlus 7 Pro است ، در این میان گوگل پیکسل نیز بسیار خوب عمل کرده است. فروش « Google Pixel 3a» که جزء گوشی های میان رده به حساب می آید نیز شاهد افزایش 88 درصدی فروش بوده است. حال ببینیم این دو گوشی توانسته اند وارد لیست پر فروش ترینها بشوند؟

همانطور که در لیست بالا مشاهده می شود ، بیشترین میزان فروش در سه ماهه دوم سال 2019 متعلق به سامسونگ و اپل است. با وجود افزایش فروش دو مدل گوگل پیکسل و OnePlus ، آنها هنوز نتوانسته اند وارد لیست پر فروش ترینها بشوند و جایگاه سامسونگ و اپل را به خطر بیاندازند. به نظر شما گوگل پیکسل و OnePlus در آینده در کدام جایگاه این لیست قرار خواهند گرفت؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1025379

وب گردی

وب گردی