رونمایی از پهپاد زیرآبی با لنز قابل زوم

یک شرکت چینی از پهپاد زیرآبی منحصر به فردی رونمایی کرده که از لنز اپتیکال با قابلیت زوم بالا برخوردار است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از نیواطلس، شرکت چینی یوکان سال گذشته پهپاد زیرآبی بی دبلیو اسپیس را تولید کرد. این شرکت با تولید مدل بی دبلیو اسپیس پرو در روزهای گذشته مشتریان خود را غافلگیر کرد. زیرا این پهپاد به قابلیت زوم اپتیکال شش برابر مجهز است.

پهپاد مذکور می تواند حداکثر به عمق ۱۰۰ متری آب فرو برود و تصاویر ویدئویی زنده خود را برای اپراتور محلی بفرستد. این کار از طریق فناوری وای – فای انجام می شود. حداکثر فاصله اپراتور با پهپاد برای این کار باید ۵۰۰ متر باشد.

یک دسته کنترل مجهز به نمایشگر ال ای دی نیز برای کنترل پهپاد یادشده در نظر گرفته شده است.همچنین یک اپلیکیشن سازگار با اندروید و آی او س بدین منظور موجود است.

مدل تازه از قدرت مانور بیشتری برای حرکت عمودی و افقی در آب برخوردار است و حتی می‌تواند با زاویه ۴۵ درجه در عمق آب فرو رفته یا بالا برود. این کار به خصوص برای فیلم برداری از اشیای متحرک و آبزیان مناسب است.

باتری ۹۶۰۰ میلی آمپری برای چهار ساعت استفاده و قابلیت تصویربرداری ویدئویی با کیفیت فوق دقیق و ۳۰ فریم در ثانیه از جمله دیگر امکانات این پهپاد زیردریایی ۱۷۰۰ دلاری است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1025382

وب گردی

وب گردی