بیش از 15هزار‌ مهارت‌آموز در آزمون جامع اول شهریور ماه شرکت می‌کنند

سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان گفت: از تعداد کل مهارت آموزان واجد شرایط برای شرکت در بخش مولفه کتبی آزمون جامع 15 هزار و 528 نفر موفق به ثبت نام در سامانه هدف شده‌اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از معاونت روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، رضا کچوئیان، با اشاره به پایان یافتن مهلت مقرر برای ثبت نام مهارت آموزان در آزمون جامع شهریور ماه سال جاری، اظهار کرد: از تعداد کل مهارت آموزان واجد شرایط برای شرکت در بخش مولفه کتبی آزمون جامع 15 هزار و 528 نفر موفق به ثبت نام در سامانه هدف شده‌اند.

وی افزود: تلاش سرپرستان پردیس‌های استانی در راستای اجرای هر چه بهتر مولفه ارزشیابی صلاحیت‌های حرفه‌ای مهارت آموزان ورودی سال های 1396 و 1397 و همچنین مهارت آموزان باقی مانده سال 1395 در اول شهریور ماه امسال قابل تقدیر است و رعایت برخی موارد از جانب استان‌های مجری برای هماهنگ شدن با مرکز سنجش این معاونت ضروری است.

سرپرست نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان از آماده سازی و ارسال دستورالعمل اجرایی آزمون توام با درج همه ضوابط، شرایط و شرح وظایف عوامل اجرایی به مراکز برگزار کننده آزمون جامع در استان‌ها خبر داد و گفت: پیش بینی و انجام اقدامات لازم بر اساس تعداد مهارت آموز شرکت کننده در آزمون، به منظور آماده‌سازی و تجهیز مکان مناسب آزمون در 31 استان کشور، الزامی است.

کچوئیان در ادامه خاطر نشان کرد: آزمون جامع به عنوان شاخص مهم ارزیابی مهارت آموز و اعتبار سازمان است و اختیاری بودن انتخاب محل آزمون به هنگام ثبت نام، از جمله امتیازات در نظر گرفته شده برای تأمین رفاه حال مهارت آموزان به شمار می‌رود.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان، با بیان اینکه فهرست اسامی ناظران اعزامی سازمان مرکزی به عنوان نمایندگان تام الاختیار این دانشگاه در سطح استان‌های کشور نهایی شده است، گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز و پردیس‌های استانی حاکی از آمادگی کامل آنها برای برگزاری هر چه بهتر این آزمون است.

کچوئیان، درپایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این آزمون، شاهد حضور و فعالیت مهارت آموزان برگزیده در نظام تعلیم و تربیت کشور باشیم.

گفتنی است مهارت آموزان می توانند کارت ورود به جلسه آزمون جامع اول شهریور ماه را از 29 مرداد سال جاری به مدت 3 روز از سامانه هدف دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025395

وب گردی

وب گردی