LG K40s و LG K50 معرفی شدند

شرکت LG  دو گوشی  LG K40s و LG K50  را معرفی کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ال جی گوشی های هوشمند جدید خود را در رویداد IFA 2019 که در هفته اول سپتامبر برگزار می شود ، در برلین به نمایش می گذارد.این گوشی های هوشمند LG K40s و LG K50s هستند که رسما توسط غول فناوری کره جنوبی LG ، معرفی شده اند.

در حالی که هر دو تلفن هوشمند جزء گوشی های میان رده محسوب می شوند، از نظر داشتن مجوز استقامت درجه نظامی قابل توجه هستند. بیایید نگاهی دقیق تر به جزئیات جالب توجه و ویژگی های LG K40s و LG K50s بیاندازیم.

مشخصات LG K40s

این دستگاه توسط یک پردازنده هشت هسته ای با قدرت 2 گیگاهرتز تغذیه می شود ، اما جزئیات این پردازنده فاش نشده است. صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن HD + است. دوربین جلویی این گوشی 13 مگاپیکسل است.

دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی با یک دوربین 5 مگاپیکسلی با زاویه دید باز همراه است. این گوشی دو گزینه مختلف RAM ، 2 گیگابایتی و 3 گیگابایتی دارد و دارای حافظه 32 گیگابایتی است.

علاوه بر این از طریق جایگاه کارت حافظه microSD میتوان حافظه دستگاه را افزایش داد. باتری گوشی 3500 mAh است. ال جی در مورد تکنولوژی شارژ سریع سکوت کرده است ، اما قیمت گوشی که دارای گواهی MIL-STD 810G است، اعلام نشده است.

مشخصات LG K50s

در پشت این گوشی یک دوربین ، با حسگر عمق 2 مگاپیکسلی را مشاهده می کنیم. علاوه بر این ، دوربین اصلی با رزولوشن 13 مگاپیکسلی و یک دوربین با زاویه دید عریض با وضوح 5 مگاپیکسلی وجود دارد.

این گوشی با داشتن 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی ، از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این گوشی ها در دو رنگ متفاوت عرضه می شوند و از اکتبر در اروپا عرضه می شوند ، اما قیمت ها هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025401

وب گردی

وب گردی