کلاهبرداری 60 میلیاردی در پوشش فروش خودروهای مزایده ای و سکه های طلا

فردی که با ادعای فروش خودروهای مزایده ای و سکه های طلا ، 60 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری مبنی بر اینکه فردی با سوء استفاده از اعتماد شهروندان،60 میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیری نامبرده در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت .

وی گفت: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد، متهم با استفاده از خودروهای گران قیمت و ادعای اینکه با مقامات دولتی ارتباط دارد، اعتماد آنها را جلب کرده و برای فروش خودروهای مزایده ای و طلا، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده و سپس متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز سرنخ های به دست آمده موفق شدند مخفیگاه متهم را در شهرستان "هشتگرد"شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، وی را دستگیر کنند.

سردار محمدیان بیان کرد: متهم در مواجهه با مالباختگان و مدارک و مستندات موجود چاره ای به جز اعتراف نداشت و به 21 فقره کلاهبرداری به ارزش 60 میلیارد ریال با همدستی یکی از دوستانش اقرار کرد.

وی ادامه داد: پس از اعتراف متهم، کارآگاهان طی عملیات ضربتی همدست متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با صدور قرار روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025438

وب گردی

وب گردی