آزمون‌‌‌‌‌‌های دانشنامه تخصصی و فوق‌‌‌‌‌‌‌‌تخصصی پزشکی ۷ شهریورماه برگزار می شود

شصت و ششمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و سومین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی صبح روز پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸ در تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داوطلبان از ۹ تا ۱۸ مرداد فرصت داشتند با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی جهت شرکت در آزمون و دریافت کد رهگیری اقدام کنند. ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی بود.

کارت ورود به جلسه امتحان در تاریخ های ۵ و ۶ شهریور از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir با وارد کردن کد رهگیری توزیع می شود. نتایج آزمون کتبی تخصصی با توجه به شرح مندرج در برگه راهنما توزیع کارت، از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.

سی و سومین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پنجشنبه ۷ شهریور ۹۸ در یکی از دانشگاه های سطح شهر تهران برای دومین بار به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در نشست ۹۰ شورای آموزش پزشکی و تخصصی، مقرر شد برای پذیرش بومی در مناطق مورد نیاز حوزه درمان که اعلام می شود، شرط دارا بودن مدرک دانشنامه تخصصی رشته پیش‌نیاز، از شرایط الزامی شرکت در آزمون های پذیرش دستیار فوق تخصصی و دوره های تکمیلی تخصصی در رشته های مورد نیاز، حذف شده و این گروه از داوطلبان با مدرک گواهینامه و رعایت سایر مقررات مرتبط، مجاز به شرکت و پذیرش در آزمون های مربوطه باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025444

وب گردی

وب گردی