هراز و چالوس به سمت تهران یک‌طرفه شد/ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی کشور از ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی خبر داد و گفت: جاده‌های هراز و چالوس یک‌طرفه شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا ساعت 19 عصر جمعه ترافیک در جاده‌های شمالی کشور سنگین است.

وی افزود: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج-چالوس محدوده‌های ورودی شهر مرزن‌آباد، دزبن، پل‌خواب، آسارا، پورکان و مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی چلاو تا تونل شماره یک نیمه‌‌سنگین است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده تونل شماره یک سنگین و محدوده‌‌های لاریجان، تونل وانا، شنگلده،گزنک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی افزود: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور رشت-قزوین محدوده های سه راهی سنگر و عوارضی امامزاده هاشم، پل رودبار سنگین و محدوده‌های منجیل و لوشان نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

رحمانی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده ورودی شهرهای زیرآب، فیروزکوه، دماوند و گیلاوند ترافیک نیمه سنگین و طول محور پرحجم و روان است.

وی گفت: ترافیک در محور تهران لواسانات طول محور پرحجم و روان، محور قدیم بومهن-تهران محدوده پلیس راه جاجرود، آزادراه پردیس به تهران محدوده عوارضی، آزادراه قزوین به کرج محدوده مهرویلا تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025470

وب گردی

وب گردی