چاپ بیش از 100 مقاله ISI توسط دانشجویان و استادان واحد بافت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت گفت: ۴۲جلد کتاب و بیش از ۲۵۰ مقاله از استادان و دانشجویان  و بیش از ۱۰۰  مقاله ISI  از استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی به چاپ رسیده است.

ابراهیم خراسانی پاریزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت درباره دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت اظهار کرد: این واحد دانشگاهی سال ۱۳۷۳ با پذیرش ۱۸ دانشجو در رشته کاردانی کامپیوتر فعالیت خود را در یک ساختمان اهدایی آغاز کرد.

وی افزود: اکنون پس از ۲۵ سال تلاش و فعالیت به عنوان بزرگترین مرکز علمی شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه به پیشرفت علم و دانش در این منطقه کمک کرده و در قسمت‌های مختلف با کوشش‌های بی‌دریغ مجموعه، فعالیت‌های زیادی را انجام داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت یادآور شد: در این واحد دانشگاهی، حدود ۱۰ هزارنفر فارغ‌التحصیل شده و اکنون در بیش از ۶۰ رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای و تخصصی به کار خود ادامه می‌دهد.

خراسانی پاریزی عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ طرح پژوهشی از استادان این واحد دانشگاهی به پایان رسیده و اکنون نیز طرح‌های متعددی در دست انجام است.

وی با بیان اینکه مقاله‌های متعدد دانشجویان و استادان این دانشگاه در مجله‌های معتبر علمی چاپ شده، گفت: ۴۲جلد کتاب و بیش از ۲۵۰ مقاله از استادان و دانشجویان و بیش از ۱۰۰ مقاله ISI از استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی به چاپ رسیده و در این راستا استادان این واحد دانشگاهی چند مقام پژوهشگر برتر استان کرمان را در رشته‌های متعدد کسب کرده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت تلاش برای توسعه مقاطع تحصیلات تکمیلی را از اهداف مهم این واحد دانشگاهی برشمرد و اظهار کرد: بااضافه شدن سه رشته دکتری تخصصی و یک رشته دکتری حرفه‌ای دامپزشکی و وجود ۱۸ رشته کارشناسی ارشد تعداد رشته‌های تحصیلات تکمیلی این واحد دانشگاهی به ۲۲ رشته رسیده است.

خراسانی پاریزی راه‌اندازی مدارس سما را از جمله اقدامات خوب این واحد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: با راه‌اندازی مرکز پیش دبستانی سما و راه‌اندازی مدارس دخترانه و پسرانه سما و استقبال خوب مردم، درصدد توسعه این مدارس در مقاطع بالاتر هستیم.

وی درباره اقدامات درآمدزایی این واحد دانشگاهی خاطرنشان کرد: با کسب مجوز و طی مراحل قانونی، خوابگاه فاطمیه، سلف سرویس و انتشارات دانشگاه به بخش خصوصی واگذار شده و در این راستا کاشت حدود ۶ هکتار گل محمدی از دیگر اقدامات درآمدزایی این واحد دانشگاهی در سال‌های اخیر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت درباره اقدامات عمرانی این واحد دانشگاهی به آنا گفت: افتتاح ساختمان اداری جدید به متراژ ۲ هزار مترمربع، ساخت کتابخانه جدید به متراژ ۴۰۰ متر مربع و ساخت مهمانسرای دانشگاه به متراژ ۲۵۰ مترمربع، ساخت بیش از ۷۰۰ متر مربع فضای کارگاهی و تک برگ کردن تمام اسناد این واحد دانشگاهی بخشی از اقدامات حوزه عمرانی در سال‌های اخیر است.

خراسانی پاریزی گفت: تدفین شهید گمنام در این واحد دانشگاهی، برگزاری جشنواره اقوام و میراث فرهنگی، جشنواره آثار هنری نماز استان کرمان، اجرای تئاتر خیابانی، برگزاری زیارت عاشورا از ابتدای محرم تا پایان صفر، برگزاری جلسات سخنرانی درمناسبت های متعدد بخشی از جمله فعالیت‌های فرهنگی واحد بافت است.

وی افزود: کسب مدال‌های رنگارنگ از مسابقات ورزشی استان کرمان از جمله کسب قهرمانی کشتی آزاد و نایب قهرمانی کشتی فرنگی و کسب مدال در سایر رشته‌ها از جمله تکواندو، ووشو و دیگر رشته‌ها از جمله افتخارات ورزشی این واحد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت درباره طرح‌های دانش‌بنیان این واحد دانشگاهی گفت: راه‌اندازی مرکز رشد و فناوری با کسب مجوز از پارک علم و فناوری استان کرمان در سال گذشته و ارائه دو طرح دانش‌بنیان به استان از جمله اقدامات انجام شده در این راستا است.

خراسانی‌ پاریزی ابراز امیدواری کرد که این واحد دانشگاهی با وجود کارمندان دلسوز، استادان پژوهشگر، جوانان مستعد شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه پله‌های رشد و ترقی را بیش از پیش طی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025563

وب گردی

وب گردی