تقدیر از ۹۱ اثر در جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۱»

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت از برگزیده شدن ۹۱ اثر دانشجویان علوم پزشکی در جشنواره نشریات دانشجویی «تیتر ۱۱» خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، امیر للگانی درباره جشنواره تیتر ۱۱ گفت: این جشنواره مطبوعاتی به صورت نوبتی یک دوره توسط وزارت بهداشت و یک دوره توسط وزارت علوم برگزار می‌شود که امسال یازدهمین دوره آن به میزبانی وزارت علوم در روز‌های سوم تا پنجم شهریور ماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روز اول اختتامیه این دوره از جشنواره، میزگردی با حضور معاونان فرهنگی دو وزارتخانه علوم و بهداشت برگزار خواهد شد و چالش‌های موجود در حوزه نشریات دانشجویی مورد بحث قرار خواهد گرفت و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده می‌شود.

للگانی از دیگر برنامه‌های این مراسم به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان برگزیده با موضوعات حقوق مطبوعات، تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان نهایی صبح روز سه‌شنبه پنجم شهریور ماه در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تعداد آثار برگزیده وزارت بهداشت در جشنواره تیتر ۱۱ گفت: در مجموع از تعداد ۲۸ هزار و ۲۴۹ اثری که به دبیرخانه جشنواره نشریات دانشجویی تیتر ۱۱ ارسال شده است، ۱۳ هزار و ۳۷۵ اثر متعلق به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی است که نشان می‌دهد علی‌رغم این که این دانشجویان تنها پنج‌درصد دانشجویان کشور را تشکیل می‌دهند، اما در این جشنواره بیش از ۴۷ درصد آثار را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر کل فرهنگی وزارت بهداشت افزود: با توجه به اعلام دبیرخانه جشنواره تیتر ۱۱ از مجموعه ۲۱۴ اثر برگزیده، ۹۱ اثر از وزارت بهداشت است که نشان از سهم ۴۳ درصدی وزارت بهداشت از برگزیدگان نهایی است.

وی خاطرنشان کرد: از نظر ارسال آثار و تعداد شرکت‌کنندگان، استقبال دانشجویان علوم‌پزشکی بیش از حد انتظار بوده است، به طوری که در جشنواره قبلی که توسط وزارت بهداشت برگزار شد (تیتر ۱۰)، ۳۷ درصد آثار برگزیده به وزارت بهداشت اختصاص داشت که این عدد در جشنواره تیتر ۱۱ به ۴۳ درصد رسیده که بسیار امیدوارکننده و روبه رشد است.

انتهاپیام/

کد خبر: 1025570

وب گردی

وب گردی