روحیه جهادی بسیج در بخش های مختلف کشور به کارگرفته شود

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: اگر روحیه جهادی بسیج در همه بخش های کشور به کارگرفته شود، پیشرفت کشور با شتاب بیشتری انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با حضور در عرصه‌های جهادی دانشجویان در مناطق محروم و کم برخوردار حاشیه شهر اردبیل ضمن رسیدگی به مشکلات مردم از نزدیک در جریان فعالیت‌های جهادی دانشجویان قرار گرفت.

بدری روحیه جهادی را عامل استقامت و پیشرفت کشور از ابتدای انقلاب تا کنون عنوان کرد و گفت: اگر روحیه جهادی بسیج در همه بخش های کشورداری به کارگرفته شود، پیشرفت کشور با شتاب بیشتری انجام خواهد گرفت.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه کشور ما نعمت‌های خدادادی فراوانی وجود دارد، از نیروهای ماهر، نخبه و متخصص یاد کرد و گفت: تنها با ترویج تفکر انقلابی و روحیه جهادی می‌توان با ایجاد اشتغال پایدار از محرومیت‌های جامعه نیز کاست.

وی مشکلات عمده مناطق حاشیه اردبیل را نبود اشتغال، منابع درآمدزا برای روستاییان دانست و گفت: چون منبع درآمد در روستاهای ما کم است، مردم به امید اشتغال و درآمدزایی به شهر روی می‌آورند و چون از لحاظ مالی در مضیقه هستند، حاشیه‌ها بوجود می‌آید.
انتهای پیام/

کد خبر: 1025592

وب گردی

وب گردی