نشست مسئولان خواهر حوزه‌های منتخب بسیج دانشجویی کشور برگزار شد

نشست دور روزه مسئولین خواهر حوزه‌های منتخب بسیج دانشجویی سراسر کشور با عنوان میعاد ۱ در اردوگاه سیدالشهدا برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست دور روزه مسئولین خواهر حوزه‌های منتخب بسیج دانشجویی سراسر کشور با عنوان « میعاد ۱» در اردوگاه سیدالشهدا(آبعلی) برگزار شد.

بنابراین گزارش در این نشست ۲۰۰ نفر از مسئولان خواهر و جانشینان خواهر حوزه‌های منتخب بسیج دانشجویی سراسر کشور حضور دارند.

در این نشست برای اولین بار به صورت خاص به بررسی مسائل تخصصی خواهران بسیجی با رویکرد گام دوم انقلاب با حضور اساتیدی همچون حجت السلام ثقفی، حجت السلام هاشمی و آقایان منظمی، بانکی پورفرد و خانم بحری پرداخته شد.

همچنین علی پور مسئول دبیرخانه طرح اعتلای سازمان بسیج دانشجویی در این نشست، جنگ نرم بسیج دانشجویی را مطرح و به بررسی آن پرداخت.

الگوی عملکرد خواهران در بسیج دانشجویی در این نشست توسط گریوانی مورد ارزیابی قرار گرفت که در ادامه صحبت‌های وی، خواهران مسئول حوزه خواهران بسیج دانشجویی سوالات خود را با توجه به موضوع سخنرانی مطرح کردند.

حجت الاسلام ثقفی هم در این نشست با اشاره به جایگاه امام و امت و هدایت‌گری ولایت فقیه در جامعه، فرآیند شکل گیری تمدن اسلامی را مطرح کرد.

وی در این سخنرانی فرآیند شکل گیری تمدن اسلامی را ناظر بر پنج مرحله شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی عنوان کرد و به تببین این موضوع پرداخت.

گفتنی است اختتامیه این نشست با حضور محمد جواد نیک روش برگزار و در آن الزامات حرکت آتش به اختیار و رویکرد بلوغ محوری در فعالیت‌های بسیج دانشجویی مورد بحث قرار گرفت. همچنین جلسه پرسش و پاسخ خواهران مسئولان حوز‌ه‌های منتخب دانشجویی نیز درحاشیه این نشست برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025609

وب گردی

وب گردی