راه اندازی 10 رشته جدید در واحد خرم آباد از مهر 98

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از راه‌اندازی ۱۰ رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد از مهر ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد استان لرستان با اشاره به تلاش‌ها و خدمات رضایت‌بخش و باکیفیت دانشگاه آزاد اسلامی لرستان به مردم اظهار کرد: پاسخگویی به نیاز علاقه‌مندان و تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز استان همواره از اولویت‌های این واحد دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه تمام رشته‌های آموزشی بر مبنای نیازسنجی استان لرستان مصوب و راه‌اندازی شده است، عنوان کرد: تلاش بر این است تا با فراهم‌کردن شرایط لازم بتوانیم نیروی متخصص و با مهارت کافی را به جامعه تحویل دهیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان اضافه کرد: حضور استادان و اعضای هیئت‌علمی مجرب و با صلاحیت علمی، فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی، کارگاهی و ورزشی مناسب موجب شده تا واحد خرم‌آباد اولویت نخست برای ادامه تحصیل جوانان باشد.

بهاروند با اعلام راه‌اندازی ۱۰ رشته جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد گفت: رشته‌های مهندسی نفت، مهندسی پلیمر، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی شیمی، مهندسی شهرسازی، معماری داخلی، مدیریت مالی، مدیریت بیمه، مترجمی زبان انگلیسی و زیست‌شناسی سلولی و مولکولی در مقطع کارشناسی از جمله رشته‌های جدید این واحد دانشگاهی است که از مهرماه سال جاری دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اکنون با بیش از ۱۷۰ عضو هیئت‌علمی و بیش از ۱۵۰رشته آموزشی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025660

وب گردی

وب گردی