مجمع جهانی اهل بیت نقش ماندگاری در همگرایی شیعیان ایفا کرده است

دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام رمضانی به عنوان دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت گفت: مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) نقش پربرکت و ماندگاری را در همگرایی شیعیان، محبان و علاقمندان به اهل بیت (علیهم السلام) ایفا کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در پی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رمضانی از سوی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به عنوان دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(علیهم السلام )، دکتر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی، طی پیامی این انتصاب را تبریک و از تلاش های حجت الاسلام و المسلمین اختری در طول دوران مسئولیت تقدیر کرد.

در پیام دکتر ولایتی خطاب به حجت الاسلام رمضانی آمده است: مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) ثمره ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقش پربرکت و ماندگاری را در همگرایی شیعیان، محبان و علاقمندان به اهل بیت (علیهم السلام) ایفا کرده و در مسیر تببین ارزش ها، آموزه ها و معارف بلند اسلامی-شیعی گام های مهمی برداشته است که بی تردید در گام دوم انقلاب و در سایه توفیقات ارزشمند به دست آمده می تواند بیش از پیش در دستیابی به اهداف تعیین شده اقدام نماید.

لازم می دانم انتصاب شما را تبریک عرض کنم و از تلاش ها، اقدامات دلسوزانه و متعهدانه حجت الاسلام و المسلمین اختری در طول دوران مسئولیت تقدیر نمایم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1025684

وب گردی

وب گردی