حجت الاسلام کلانتری قهرمانی هوگوپوشان دانشگاه آزاد در مسابقات جهانی را تبریک گفت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت قهرمانی تیم ملی تکواندوی این دانشگاه را در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۹ تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در پیامی کسب رتبه قهرمانی تیم ملی تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی را در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ چین تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: قهرمانی مقتدرانه تیم دانشگاه آزاد اسلامی که به نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام جهانی تکواندو چین شرکت کرده بود؛ مسرت و غرور ملی را فراهم کرده است و در این ایام مبارک کسب مقام قهرمانی در این آوردگاه جهانی، شیرینی اعیاد سعید قربان و غدیر را در ذائقه ملت شریف ایران صدچندان کرده است.

در ادامه این پیام عنوان‌شده است: همچنین دستیابی به این پیروزی شایستگی و رسالت جوانان این کشور را نشان می دهد که توانمندی خود را به رخ جهانیان کشیدند و دل مردم شهیدپرور را شاد کردند.

این پیروزی مقتدرانه و غرورآفرین را که همراه با اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان بود و برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است تبریک و شادباش عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025687

وب گردی

وب گردی