آغاز مسابقات قهرمانی کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

مسابقات قهرمانی کشوری کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۰ وزن به میزبانی واحد قائم‌شهر این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از قائم‌شهر، صبح امروز با حضور مسئولان سازمان مرکزی، رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، داوران بین‌المللی، مربیان و سرپرست تیم‌های ورزشی، مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشوری کشتی آزاد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی همراه با عطرافشانی مزار شهدای منطقه کلاگرمحله مزار سردار شهید خنکدار و سردار شهید رنجبر انجام شد.

این مسابقات از امروز در سالن چندمنظوره ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با حضور ۱۳ تیم از دانشگاه‌های آزاد اسلامی مازندران، چهارمحال بختیاری، خراسان‌رضوی، آذربایجان‌غربی، قزوین، سیستان و بلوچستان، یزد، گلستان، سمنان، کردستان، خراسان‌شمالی، زنجان و تهران آغاز شده و به مدت ۲ روز ادامه می‌یابد.

ورزشکاران در اوزان ۵۷,۶۱.۶۵.۷۰.۷۴.۷۹.۸۶.۹۲.۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. شرکت‌کنندگان از هر واحد دانشگاه آزاد ۱۰ ورزشکار به همراه یک مربی و یک نفر سرپرست در این رقابت‌ها حضور دارند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با مدیریت و ظرفیت بالایی که در حوزه تربیت‌بدنی دارد و با تربیت قهرمانانی مانند بهداد سلیمی، بهادر مولایی، سجاد عباسی، فاطمه چالاکی، حسین توکلی، جابــر صادق‌زاده، سیداحــمد محمدی، حسن یزدانی، محمد طلائی، کیوان قنبرزاده، محسن حاجـی‌پور، بهنام طیبی و ... توانسته در سطــح کشور و منطقه خوش بدرخشد.

دانشگاه آزاد اسلامـی واحد قائم‌شهر با دارا بودن مجتمع پژوهشی و ورزشی به مساحت ۱۵ هکتار در منطقه شمال در کیلومتر ۵ جاده قائم‌شهر به کیاکلا با توجه به تلاش‌های انجام‌شده توانسته در بخش ورزشی و رفاهی فعال و موفق عمل کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025719

وب گردی

وب گردی