گام بلند دانشگاه آزاد اصفهان در تبدیل شدن به قطب آموزش مدیریت

با افزوده شدن 4 رشته جدید در گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان)، زنجیره رشته های مدیریت این دانشگاه در کلیه مقاطع و گرایشات کامل تر شد و این دانشگاه توانست گام بلند دیگری را در تبدیل شدن به قطب آموزش مدیریت استان بردارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حمیدرضا جوانمرد، سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: با توجه به مصوبه شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی، 6 رشته جدید به رشته‌های مقطع کارشناسی واحد اصفهان(خوراسگان) اضافه شد.

وی اظهار کرد: داوطلبان ورود به دانشگاه می توانند با مطالعه آخرین اصلاحیه دفترچه و بر اساس معدل دیپلم نسبت به انتخاب رشته های جدید در مقطع کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) اقدام کنند.

جوانمرد عنوان کرد: داوطلبان جهت ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سایت azmoon.iau.ac.ir رشته های کارشناسی پیوسته جدید بدون آزمون؛ مدیریت بیمه (کد 21209)، مدیریت صنعتی (21211)، مدیریت کسب وکارهای کوچک (کد ۲۱۲۶۰)، مدیریت مالی (کد 21245)، زبان فرانسه ـ مترجمی (کد ۲۰329) و مرمت بناهای تاریخی (کد 60142) را با کد محل دانشگاهی 175 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) انتخاب رشته کنند.

سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) افزود: رشته های اضافه شده به این واحد در راستای توجه به کیفیت آموزشی بالای این دانشگاه و تربیت دانش آموختگانی کارآفرین و مهارت محور بوده به طوری که در چند سال گذشته این واحد دانشگاهی به عنوان تنها دانشگاه آزاد اسلامی در استان در زمینه اراِئه رشته زبان فرانسه بوده و با توجه به استقبال خوب داوطلبین از این رشته، هم اکنون رشته مترجمی زبان فرانسه نیز در این واحد تأسیس شده است.

جوانمرد خاطرنشان کرد: سایر رشته های اضافه شده نیز وضعیتی مشابه دارند مثلا رشته حدید «مرمت بناهای تاریخی»، در کنار رشته ممهم و معتبر مهندسی معماری این دانشگاه، با دارا بودن اعضای هیات علمی صاحب نام و صاحب سبک آن هم در شهر تاریخی اصفهان، می تواند سبب شکوفایی هنر و معماری و احیای بافت های تاریخی استان و کشور شود.

وی با اشاره به قدمت دانشکده مدیریت دانشگاه خاطر نشان کرد: اساتید برجسته و قدمت این دانشکده در تربیت نسل کارآفرین کشور در طی سالیان گذشته باعث شده تا سال قبل با پیگیری انجام شده، دو رشته «مدیریت امور بانکی» و «مدیریت فرهنگی و هنری» راه اندازی شده و امسال نیز پذیرای دانشجو در رشته های «مدیریت مالی»، «مدیریت بیمه»، «مدیریت کسب و کارهای کوچک» و «مدیریت صنعتی» باشیم که این اتفاق فرخنده باعث می شود تا نسل مدیران جوان در کشور پرورش یابد تا در همه سازمان ها و صنایع بتوانند بخشی از نیاز جامعه را پاسخگو باشند از این روست که تکمیل زنجیره رشته های مدیریت این واحد دانشگاهی در کلیه گرایشات و مقاطع، آن را در آستانه تبدیل شدن به قطب مدیریت استان و منطقه قرار داده است.

جوانمرد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در طول سه دهه فعالیت خود توانسته به عنوان یکی از پرافتخارترین دانشگاه های کشور شناخته شود و هدف ما این است که دانشجو در این دانشگاه صرفا آموزش محور نباشد بلکه تلفیقی از آموزش و مهارت را فراگیرد تا بتواند در بازار کار در قرن جدید ایران ایفاگر نقش باشند.

وی تصریح کرد: به داوطلبان عزیز اکیدا توصیه می شود در انتخاب رشته صرفا روی یک رشته خاص متمرکز نباشند زیرا موفقیت محدود به یک رشته نیست و در هر رشته بسته به نیاز جامعه می توان موفق بود از این رو پیشنهاد می کنم قبل از انتخاب رشته از راهنمایی مشاوران مرکز هدایت تحصیلی این واحد دانشگاهی با حضور در مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی استفاده و سپس نسبت به ثبت رشته اقدام کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1025724

وب گردی

وب گردی