ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و 411 کیلوگرم موادمخدر

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از ناکامی قاچاقچیان مسلح در انتقال یک تن و 411 کیلوگرم موادمخدر و توقیف سه دستگاه پژو خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حمیدرضا اکبری گفت: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند اعضای باند حرفه ای قاچاق موادمخدر قصد دارند به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق استان را منتقل کنند.

وی افزود: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، اعضای این باند مسلح، شب گذشته با 3 دستگاه خودرو پژو 405 در حال تردد در یکی از محورهای فرعی منتهی شهر زاهدان شناسایی کنند که به محض ورود به یک منزل در یک روستا،با هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی زاهدان با بیان اینکه در این عملیات، تیم هایی از یگان تکاوری 106 و یگان امداد، تیم های عملیات ویژه زاهدان را همراهی می کردند، گفت: سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود و نیز آتش پرحجم ماموران پلیس از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری سه سوداگر مرگ در این عملیات، گفت: ماموران در پاکسازی از منطقه و بازرسی از خودروها در مجموع 866 کیلو و330 گرم تریاک،500 کیلو و 16گرم هروئین، 14کیلو و 72 گرم حشیش، 29 کیلو و 800 گرم سایر مواد مخدر و همچنین یک قبضه سلاح کلاش، 5 تیغه خشاب حاوی 129 فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری کشف کردند.

وی گفت: با توجه به اطلاعات بدست آمده تلاش برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025736

وب گردی

وب گردی