اضافه شدن 17 رشته مهندسی و مدیریت برای پذیرش دانشجو در واحد یزد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از ‫اضافه شدن ۱۷ رشته جدید به لیست رشته‌های تحصیلی این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد درباره لیست جدید رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد اظهار کرد: با مصوبه شورای گسترش دانشگاه آزاد اسلامی ۱۷ رشته جدید به مجموع رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در مقطع کارشناسی افزوده شد.

وی اضافه کرد: در نیمسال اول ۹۹-۹۸ بر اساس نیاز یزد و پیگیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی این استان، رشته‌های مدیریتی مثل مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت بیمه، مدیریت دولتی، مدیریت امور بانکی و مدیریت علوم تربیتی در مقطع کارشناسی پیوسته به مجموع رشته‌های این واحد دانشگاهی افزوده شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد تصریح کرد: رشته‌های مهندسی پرمخاطب مانند مهندسی نفت، شهرسازی، نقشه‌برداری، محیط‌زیست، کارشناسی روابط‌عمومی، حقوق و عکاسی در جمع ۱۷ رشته جدید اضافه شده در ترم تحصیلی مهرماه این دانشگاه هستند که در دانشکده‌های مختلف برای علاقه‌مندان به تحصیل ارایه می‌شود.

طباطبایی، نیاز امروز بازار کار و اشتغال را ملاک احراز ۱۷ رشته جدید واحد یزد عنوان کرد.

گفتنی است در ترم جدید تحصیلی مجموع رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی یزد به ۷۷ رشته تخصصی خواهد رسید و علاقه‌مندان به تحصیل در این واحد دانشگاهی می‌توانند مجموع این رشته‌ها را با مراجعه به سایت azmoon.org مشاهده و ثبت نام خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025769

وب گردی

وب گردی