واحد نجف آباد در رشته علوم قضایی دانشجو پذیرش می‌کند

رئیس دانشکده حقوق، الهیات و معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از راه‌اندازی رشته جدیدعلوم قضایی در مقطع کارشناسی بدون آزمون در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام مسعود راعی رئیس واحد نجف آباد در خصوص پذیرش رشته های جدید این واحد دانشگاهی گفت: رشته علوم قضایی برای نخستین‌بار بین مراکز آموزش عالی دولتی و غیردولتی استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، در مقطع کارشناسی پیوسته بدون آزمون (براساس سوابق تحصیلی) ارائه می‌شود.

وی افزود: دانشجویان رشته علوم قضائی با مطالعه تمامی دروس تخصصی رشته حقوق، موقعیت‌های شغلی فارغ‌التحصیلان رشته حقوق را نیز دارا هستند دانشجویان این رشته با بهرمندی از دروس ویژه و دیدن مهارت های لازم در قالب های مختلفی همچون کارگاه ها ی مهارت افزائی علاوه بر آموزش دروس تخصصی حقوق می توانند آمادگی خوبی درقبولی قضاوت پیدا کنندو توانایی‌های لازم را برای تصدی امر قضا در محاکم کشورپیدا خواهند کرد.

رئیس دانشکده حقوق، الهیات و معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خاطر نشان کرد: این رشته از هر سه گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی،‌ علوم تجربی و علوم انسانی دانشجو می‌پذیرد و داوطلبان جهت ثبت نام می‌توانند با مراجعه به سایت azmoon.iau.ac.ir رشته کارشناسی جدید بدون آزمون علوم قضائی (کد ۲۰۸۱۳) با کد محل دانشگاهی ۱۵۰ (دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد) را انتخاب کنند.

حجت الاسلام مسعود راعی گفت: دانشکده حقوق، الهیات و معارف اسلامی دارای 23 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) با 20 نفر عضو هیأت علمی تمام وقت و 2050 نفر دانشجو است که تاکنون 6235 نفر دانشجو از این دانشکده فارغ التحصیل شده‌اند.

وی افزود: این دانشکده با برگزاری همایش ها و کنفرانس های تخصصی در سطح ملی در حال تبدیل شدن به قطب علمی، حقوقی و فقهی در میان دانشگاه های استان و کشور می باشد.

وی درپایان گفت: داوطلبان می توانند برای ارتباط با مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۰۳۱۴۲۴۲- ۰۳۱۴۲۲۹۲۳۳۲ تماس و از راهنمایی مشاوران این مرکز استفاده کنند.

کد خبر: 1025809

وب گردی

وب گردی