رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان ابقا شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان را به مدت چهار سال ابقا کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی در حکمی سید منصور سیدنژاد را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان ابقا کرد.

در حکم خطاب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به سیدنژاد آمده است: ضمن قدردانی و تشکر از خدمات ارزنده‌تان و به استناد تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری برای مدت چهار سال در سمت رئیس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان ابقا می‌شوید.

در ادامه این حکم ذکر شده است: امیدوارم با سعی و اهتمام جنابعالی و بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌مندی از تجربه‌های مفید استادان، محققان و کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام‌های مؤثری بردارید.

غلامی در پایان حکم خود آورده است: انتظار می‌رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1025869

وب گردی

وب گردی